Companiile din România s-au întrecut în discursuri la Speakings Corporate Cup
Data de 21 iunie a fost ziua vorbitului în public pentru mediul de business din România, când reprezentanții unor companii de top din România au urcat pe scena Speakings Corporate Cup. Cei 20 de speakeri au avut ocazia să se adreseze publicului format din 250 de persoane într-o manieră personală.
Concursul a avut 2 etape: prima etapa, cea a discursurilor pregătite, a oferit ocazia concurenților de a veni cu teme alese individual, pe subiecte variate. Cea de-a doua rundă, în care au mers cei mai votați speakeri, a avut ca tema centrală Fairplay in business. Etapa finală a testat și spontaneitatea concurenților, care au avut de integrat în discursuri și cuvinte extrase pe loc.
În etapa de pregătire, toți concurenții au luat parte la 4 sesiuni de antrenamente și feedback personalizat Speakings împreună cu creatorul conceptului, Andrei Dunuță, Sales&Public Speakings Trainer.
“Am creat Speakings cu intenția de a sprijini oamenii să-și vândă ideile prin public speaking, o competență de care mulți dintre noi ne temem, pentru că nu am fost încurajați în copilărie să ieșim în față. În concursurile Speakings, oamenii din companii învață să vorbească in public, dar se si conecteaza cu colegii lor si au chiar ocazia de a se prezenta intr-o noua lumina, aceea a unor líderi cu idei bune si potential. Cei inscrisi in competitie pot fi sustinuti de colegi, pot aduce in discutie teme importante pentru organizatie si pot avansa mai repede in cariera, pentru ca au ocazia de a fi remarcati. Corporate Cup este locul în care companiile pot identifica liderii de mâine pentru organizație și se pot conecta cu alți jucători din piață“ a declarat Andrei Dunuță, Sales&Public Speakings Trainer și creatorul Speakings.
Pe podiumul Corporate Cup s-au regăsit:
- Locul 1 Razvan Popescu, Ernst&Young
- Locul 2 Armina Dobrica, Aon România
- Locul 3 Alexandra Minecan Accenture
“Atunci când ai în spate un grup de oameni minunati care te inspira și îți dau energie, rezultatele nu întârzie sa apară. Nu contează locul și nici premiile, ci doar satisfacția că am devenit mai buni, zi de zi!“ declară Răzvan Popescu, câștigătorul trofeului Speakings Corporate Cup.
Printre companiile participante s-au regăsit Oracle, Orange România, UiPath, Avon Cosmetics, Bolt, BAT, Ernst&Young, Accenture, HP, Samsung Electronics Romania, KRUK Romania, AON România, Penny România, Metropolitan Life, Provident, GroupM, Amber Studio, Friesland Campina Romania, SmartDreamers, GfK România.
Următoarele ediții Speakings Show deschise mediului de business vor avea loc în toamnă: Speakings Corporate Cup, (3rd edition), Speakings HR (5th edition), Speakings Marketing (organizat pentru prima dată), Sales Edition (2nd edition).