Recrutare 2022: 100.000 de vizitatori la Angajatori de TOP Business
97% dintre companiile participante la târgul de joburi Angajatori de TOP Business susțin că vor menține un mod de lucru hibrid și în viitor, iar procesul de recrutare a fost și acesta adaptat noilor condiții de pe piața muncii. Astfel, peste 100.000 de potențiali candidați au trecut deja pragul virtual al târgului de joburi în primele două săptămâni de la deschiderea acestuia.
Flexibilitatea la locul de muncă devine și pe piața muncii din România un criteriu esențial în accesarea oportunităților de carieră. Însă ultimii doi ani nu au schimbat doar procesul de onboarding și parcursul angajatului în companie, ci și întregul proces de recrutare. Astfel, târgurile online de joburi au devenit o soluție versatilă și eficientă, care accelerează întregul proces, iar acest lucru este demonstrat de cei peste 100.000 de participanți ale primelor două săptămâni ale Angajatori de TOP Business, ediția martie – aprilie 2022.
“Dinamica accelerată de pe piața muncii și concurența tot mai mare este reflectată de numărul remarcabil de oportunități de carieră disponibile și de diversitatea lor, această ediție marcând cea mai mare participare de până acum atât din punct de vedere al joburilor disponibile, al vizitatorilor, cât și al discuțiilor directe candidați – angajatori. Anul 2022 poate fi declarat cu ușurință anul regimului de lucru hibrid, din analiza noastră realizată cu ajutorul companiilor care participă la Angajatori de TOP, reieșind că 97% dintre acestea preferă un regim de lucru flexibil. Procesul de recrutare nu face excepție, oferind posibilitatea candidaților să viziteze standurile angajatorilor și să interacționeze cu aceștia din confortul propriei case sau de oriunde din lume”, a declarat Dragoș Gheban, Managing Partner, Catalyst.
Discuții directe cu angajatori de top
Angajatori de TOP oferă de asemenea oportunitatea de a discuta live cu reprezentanți ai companiilor prezente la eveniment. Astfel, pe 7 aprilie, vizitatorii târgului de joburi pot interacționa live cu aceștia în cadrul celor 38 de sesiuni live programate, iar cei interesați vor afla detalii despre cultura organizațională a companiilor respective, oportunitățile de dezvoltare personală și profesională, cât și despre facilitățile suplimentare oferite de angajatori.
Programul sesiunilor este disponibil aici, iar platforma oferă acces direct din pagina de prezentare atât către chat live, cât și către oferta de joburi a angajatorului respectiv.
Sesiuni gratuite de career coaching
O altă particularitate ce se evidențiază tot mai mult în ultimii ani și continuă pe acest trend ascendent este consilierea în carieră. Astfel, candidații pot avea acces la profesioniști din departamentele de Resurse Umane pentru a primi sfaturi legate de pregătirea pentru interviu, realizarea unui CV eficient, dar și ce întrebări ar trebui să pună angajatorilor pentru a decide dacă jobul pentru care aplică este cel potrivit.
„ Consilierea în carieră poate face diferența între a obține sau nu un loc de muncă, dar și între a avea pur și simplu un job și a-ți crea un drum în carieră,” a precizat Dragoș Gheban.
Cele 8 sesiuni de Career Coaching vor avea loc live pe 7 aprilie și vor putea fi accesate direct de pe platforma Angajatori de TOP, conform programului disponibil aici.
De asemenea, în perioada 4-11 aprilie vor avea loc și alte sesiuni online de dezvoltare personală și profesională, in urma carora participantii vor avea posibilitatea să-și identifice și să-și dezvolte abilitățile care îi recomandă pentru cariera dorită. În plus, vor primi acces la cele mai noi oportunități de carieră – programe de internship și joburi entry – level -, precum și la alte resurse informaționale ce completează experiența participării la târgul de joburi.