“Butterfly Effect” – Programul de internship care oferă şansa de a-ţi începe cariera într-o companie de top
În cele două ediţii anterioare, 30 de tineri au beneficiat de cursuri, iar opt dintre aceştia au rămas ca angajaţi permanent în companie, în diverse departamente. Tinerii interesaţi pot aplica pentru unul dintre cele 15 locuri disponibile anul acesta până la data de 24 aprilie 2012.
Programul se va desfăşura în perioada mai-septembrie 2012. “Butterfly Effect” a fost creat ca o competiţie între participanţi, oferind acestora posibiltatea de a câştiga noi cunoştinţe şi abilităţi la fiecare pas. Programul include trei etape:
1. BIG(Business Institute for future Graduates) – etapă ce se va desfășora la sediul din Bucureşti, pe teren şi în fabricile PepsiCo, susţinută de o echipă internă, care va organiza traininguri şi workshop-uri funcţionale şi va selecta, în acelaşi timp, cei mai potriviţi dintre participanţi.
2. BOOST (Building Opportunities by Ongoing Sustaining Talent) – un program plătit de internship pe durata verii, destinat participanţilor ce au fost selectaţi în prima etapă.
3. BORN(Building On Boarding for the Recruited Newcomers) – O perioadă de o lună în care participanţii se vor familiariza cu compania PepsiCo, în urma căreia candidaţii au şansa de a rămâne ca angajaţi permanenţi.
Candidatul ideal trebuie să aibă atitudine de leader, spirit inivator şi să fie orientat spre rezultate
Antonia Iordache, East Balkans Staffing & Engagement Manager şi coordonator al programului “Butterfly Effect”, a declarat: „Butterfly Effect este primul program de internship din România al cărui concept este 100% local, dezvoltat in-house. Astăzi, după primii doi ani, sunt colegă cu mulţi dintre participanţi şi mândră că lucrez alături de ei în PepsiCo. Zâmbesc atunci când participăm împreună la şedinţe, gândindu-mă că un program de internship a reuşit să schimbe în adevăraţi specialişti nişte tineri ambiţioşi, care şi-au acordat şansa de a-şi începe cariera într-o companie de succes. Mă bucur că “Butterfly Effect” va continua şi în 2012, cu a treia ediţie, cu implicarea a nenumăraţi colegi din PepsiCo și cu o nouă generaţie de interni.”
Candidatul ideal trebuie să fie student în anul al doilea sau al treilea, indiferent de facultate, să aibă atitudine de leadership, spirit inovator, să fie orientat spre rezultate, cu abilităţi analitice dezvoltate, să fie etic, flexibil şi să aibă abilităţi de networking. De asemenea, candidaţii trebuie să cunoască foarte bine limba engleză.
Pentru a aplica, tinerii interesaţi trebuie să acceseze www.PepsiCoJobs.ro, să încarce CV-ul, să construiască un eseu de mai puţin de 1000 de cuvinte pe o temă dată şi să completeze un chestionar online.
Denumirea de “Butterfly Effect” provine de la teoria cu acelaşi nume, care susţine faptul că forţa generată de bătaia unei aripi de fluture se poate amplifica în timp şi chiar influenţa vremea la mii de kilometri distanţă. Tot astfel, punctul de start al unei cariere poate influenţa în timp întregul parcurs profesional.
„În cadrul programului am învăţat ce înseamnă responsabilitatea şi cum ceilalţi depind de calitatea muncii tale”
Mircea Mihalache, unul dintre cei care au participat la ediţia de anul trecut a programului “Butterfly Effect”, în prezent DTS Administrator (Vânzări), a declarat: „Ceea ce am apreciat la acest program de internship a fost sentimentul că sunt conectat cu lumea reală, acolo unde se întâmplă lucrurile cu adevărat şi unde fiecare decizie influenţează acţiunile viitoare. Am învăţat într-o vară mai mult decât am învăţat în toată viaţa. Am înţeles ce înseamnă responsabilitatea şi cum ceilalţi depind de calitatea muncii tale. A fost o experienţă definitorie şi sunt bucuros că am făcut parte din programul de internship «Butterfly Effect»”.
Lidia Grosan, intern în 2010, astăzi HR Assistant, consideră că „Programul de internship “Butterfly Effect” oferă posibilităţi imense tuturor participanţilor şi oportunităţi de învăţare la fiecare pas, într-un mediu profesionist şi deschis în acelaşi timp. Ai ocazia să cunoşti oameni minunaţi, dornici să te înveţe şi să te ajute de fiecare dată. După perioada de trei luni de internship, cei mai mulţi dintre noi au rămas prieteni ce împart o amintire grozavă. Aştept cu nerabdare să văd ce imi rezervă PepsiCo în viitor!”
PepsiCo este lider global în domeniul băuturilor şi produselor alimentare, cu venituri nete de peste 65 de miliarde de dolari şi un portofoliu de include 22 de branduri cu vânzări anuale de peste 1 miliard de dolari. Principalele linii de business – Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay şi Pepsi-Cola – produc sute de băuturi şi produse alimentare devenite branduri de referinţă la nivel mondial.