2017, anul de răscruce pentru marile companii
„Şi la nivelul Uniunii Europene se doreşte creşterea transparenţei în privinţa prezentării informaţiilor nefinanciare ale companiilor. O astfel de declarație ar trebui să includă o descriere a politicilor, a rezultatelor și a riscurilor legate de aceste aspecte și ar trebui să fie integrată în raportul de gestiune al întreprinderii în cauză”, a mai spus Dima.
Ceea ce clienţii, furnizorii, angajaţii, guvernul şi societatea în general aşteaptă de la o companie este schimbarea modelului de afaceri, cu un accent mai mare pus pe sustenabilitate.
Citește și: Tânăra care pilotează roboţi subacvatici
„Cu toţii ne dorim ca afacerea să aibă succes, dar nu cu orice preţ. Cu o populaţie a globului în creştere, care se străduieşte să îşi îmbunatăţească nivelul de trai în contextul unei planete cu resurse limitate, companiile trebuie să anticipeze schimbările globale şi sa îşi modifice modul de operare, pentru a ţine pasul cu aceste transformări. Provocarea constă în felul în care schimbările pot sau ar trebui să conducă la o transformare fundamentală, în modul în care organizaţiile sunt conduse şi în care acţionarii îşi măsoară succesul”, a spus, Mircea Bozga, Risk Assurance Partner, PwC România.
Iar pentru acesta este nevoie de adoptarea unor raportări integrate care să ofere tuturor părţilor interesate acces la o gamă largă de informaţii despre companie şi impactul activităţii acesteia în comunitate.