91% dintre femei se simt neînțelese de către advertiseri
Rezultatele raportului mai arată că în postura de consumator, la nivel global, femeia e mai degrabă loială ideii de neangajament faţă de brand, îşi schimbă repede deciziile fără a fi impulsivă, e foarte influențată de tehnologie, iar rozul o face să simtă că independenţa îi e ameninţată.
Claire O'Connor (Senior Research Consultant, Discovery Networks) a prezentat rezultatele raportului pan-regional SHE: Her Search For Happiness, ce explorează aspecte ca relaţiile intime, familia sau cariera – pentru a dezvălui ce anume le face pe femeifericite.
Deşi 51% din romance au declarat că nu se simt mulţumite cu ce au realizat până la vârsta curentă, studiul le clasează pe locul întâi în topul celor mai fericite femei din regiune, 55% dintre ele declarând acest lucru. Tot în cadrul evenimentului, Claire a susţinut şi un workshop la care participanţii au putut afla modalităţi prin care să-şi conecteze brand-ul cu audienţa într-o manieră emoţională.
Panelul dedicat studiilor de piaţă româneşti centrate pe consumatorul femeie a scos la ivealăalte insight-uri ce pot fi exploatate de brand-uri:
- Atunci când merg la cumpărături femeile îşi doresc control, conectare, experienţe, emoţie şi inspiratie, a arătat cercetarea IPSOS Research, realizată folosind metodologia IPSOS StoreTrekks™;
- 83% dintre cele peste 2 milioane de românce care au cont pe Facebook în România accesează reţeaua de socializare zilnic, iar 45% declară că ar fi dispuse să cumpere direct de pe Facebook, potrivit datelor prezentate de Exact Cercetare şi Consultanţă ;
- Un studiu Starcom Media Vest arată că adolescentele din Romania (14 – 18 ani) sunt mult mai implicate în a alege singure brand-uri din categorii cu impact social, dar au o influenţă importantă şi asupra achiziţiei produselor de uz general, folosite în comun cu familia;
- Din raportul Biroului Român de Audit şiTiraje am aflat că procentul româncelor absolvente de studii superioare s-a dublat din 2002 şi că femeile de carieră au cel mai mare consum de media, în fruntea clasamentului aflându-se internetul (82%).