Afaceri în creștere cu 43% pentru DPD România în 2013
Compania deținută de grupul francez Geopost a încheiat anul 2013 cu o cifră de afaceri de 64,8 milioane lei, în creștere cu 43% față de 2012, când a obținut 45,3 milioane lei. Performanțele financiare se datorează atât resurselor investite în siguranța operațională și financiară a afacerii, cât și creșterii numărului de clienți din zona comerțului online național și internațional. 15% din cifra de afaceri pe anul trecut a fost generată de livrările internaționale.
Clienții din e-commerce reprezintă aproximativ 40% din volumul de business.
„Rezultatele din 2013 confirmă faptul că DPD România a ajuns la maturitate și a câștigat un capital de încredere solid în rândul clienților. Evoluția pozitivă a comerțului electronic reprezintă un input serios în creșterea noastră, iar în ultimii trei ani am câștigat experiență solidă în acest segment, perfecționându-ne serviciile și lansând altele noi, adaptate cererilor din piață. Istoric vorbind, 2013 este cel mai bun an pentru noi și acest lucru ne permite să rămânem optimiști și să anticipăm creștere și pentru 2014 ” declară Lucian Aldescu, CEO al DPD România.
DPD România și-a bugetat pentru 2014 o creștere a afacerilor de 15% și investiții de aproximativ 1 milion de euro în dezvoltarea capacităților operaționale din principalele depozite din țară și lansarea de noi servicii. Compania se va concentra anul acesta pe consolidarea statutului de expert în livrările B2C și pe dezvoltarea și îmbunătățirea capacității operaționale și logistice. Dezvoltarea serviciului de livrări externe COD Internațional face parte, de asemenea, din setul de obiective al companiei pentru anul în curs. DPD anticipeaza că în acest anclienții din e-commerce vor genera între 40-50% din volumul de business.
Tot în 2014, DPD urmează să lanseze Predict1hour, un upgrade al serviciului prin care destinatarii sunt prealertați via SMS sau email în privința estimatului de timp pentru livrarea coletelor. În prezent, acesta este 2 ore în București, 3 ore în marile orașe și 6 ore în restul țării.
Nu în ultimul rând, compania intenționează să își majoreze numărul de angajați cu 5-10% în acest an, majoritatea acestor angajări urmând să aibă loc in zona de manipulanți.