Afaceri profitabile cu delicatese
O vizită într-un magazin de delicatese este o poveste în sine. O poveste spusă de gurmanzi pentru cine are urechi să audă şi răbdare să asculte. Pentru că nu există produs făcut de mâna omului să nu ascundă întâmplări care merită auzite. Şi pentru că întâmplările frumoase vând marfa dintr-o delicaterie, care trebuie să aibă, în primul rând, un nucleu de clienţi fideli.
Este un public încă în formare, dar obişnuit să se răsfeţe o dată sau de două ori pe lună cu un foie gras, o terină, un caviar, alături de un vin Porto, o sticlă de şampanie cu ocazia unei aniversări sau un platou cu brânzeturi de Crăciun.
„Există un consumator ţintă, dar plaja nu este atât de extinsă cum îşi imaginează oamenii. În general, sunt cumpărătorii aceia informaţi, cosmopoliţi, care au călătorit şi vor să mănânce altfel”, explică profilul cumpărătorului Dan Chirnogea, directorul Coco – Băcănia cu Dichis.
Citiți articolul integral pe IncomeMagazine.ro