Antreprenorii din construcții preferă Monopoly
“Investeste cand altii vand” așa a declarat reprezentantul holdingului polonez Selena din România la anunțarea preluării producătorului Euro MGA, unul dintre cei mai cunoscuți pe piața locală (brandul MGA). Polonezii au plătit 2,8 milioane de euro pentru o companie care, în urmă cu câțiva ani, mai precis în 2009 , învârtea afaceri de peste 9 milioane de euro. Pentru Euro MGA, criza a însemnat pierderea unei importante cote de piață (reducerea de la 14% la 7%) și o cifră de afaceri de numai 1,8 milioane de euro în 2011 față de 9,5 milioane de euro în 2009 . Din 2009 firma a trecut prin declanșarea procedurii de insolvență, reorganizare judiciară și, în final, salvarea de la faliment de către Selena, un grup polonez comparabil ca importanță și putere financiară cu o companie gen Holcim (România).
Citiți articolul integral pe IncomeMagazine.ro