Business vândut la mica publicitate
Ce au în comun un magazin naturist aflat într-un centru comercial din Timişoara, un business hotelier întins pe mii de metri pătraţi, în judeţul Braşov şi un afterschool din Bucureşti? Toate sunt afaceri la cheie, scoase la vânzare pe site-urile de mică publicitate. Dacă ultima dintre ele şi-a găsit deja un nou proprietar, celelalte două încă mai aşteaptă. Sunt nevoite să facă faţă unei concurenţe în creştere cu 10-15% comparativ cu 2011 .
Circa 3.000 de businessuri scoase la vânzare în această perioadă, fără a le lua în calcul pe cele aflate în faliment şi în procedură de comercializare a activelor.
Retragerea din acel tip de afacere sau un exit din orice fel de business, o firmă construită încă de la început special pentru de a fi vândută, mutarea în alt oraş sau ţară a proprietarului, existenţa unor credite restante sau greu de rambursat, ori scăderea încasărilor sunt principalele motive pentru care afacerile sunt scoase la vânzare la mica publicitate. Iar numărul anunţurilor de acest fel a crescut în anii de criză.
Citiți articolul integral pe IncomeMagazine.ro