Cursuri de formare pentru angajaţi şi manageri din domeniile comunicare, publicitate şi marketing
IAA România şi SNSPA anunţă începerea înscrierilor, în perioada 23 aprilie – 11 mai, pentru cea de-a doua serie de cursuri de formare profesională adresate angajaţilor (Modulul 1) şi managerilor şi specialiştilor (Modulul 2) din proiectul “Formare profesională continuă pentru angajaţi şi manageri din domeniul comunicare, publicitate, marketing”.
Modulul 1 se adresează persoanelor angajate în departamentele de marketing, comunicare sau publicitate, cu studii superioare sau în curs de absolvire a studiilor superioare, cu maxim 3 ani de experienţă în domeniu. Acest modul va crea cursanţilor o imagine aprofundată despre bazele marketingului şi ale comunicării, le va da posibilitatea să solicite şi să interpreteze cercetări de piaţă de orice fel, să construiască şi să bugeteze planuri de marketing, să construiască planuri de comunicare, să evalueze strategii şi să îşi susţină public punctele de vedere.
Temele de studiu ale modulului sunt: Elaboarea planului de marketing (39 ore), Elaborarea planului de publicitate (49 ore), Metode de cercetare de piaţă (17 ore), Gestionarea bugetelor de marketing şi publicitate (17 ore), Comunicare la locul de muncă (18 ore).
Modulul 2 se adresează specialiştilor şi managerilor din companii active în domeniul producţiei, comerţului, comunicării, marketingului şi publicităţii cu studii superioare şi cu experienţă în domeniu de 4 până la maxim 7 ani. Modulul pune accentul pe aprofundarea unor cunoştinţe ce le va da cursanţilor posibilitatea de a gândi un plan strategic de marketing şi comunicare, de a selecta şi construi o echipă capabilă şi motivată, de a înţelege şi a coordona resursele implicate în procesul de implementare al acţiunilor de marketing şi comunicare.
La acest modul se vor studia următoarele teme: Înţelegerea mediului de afaceri (28 ore), Elaborarea strategiei de marketing (63 ore), Elaborarea şi evaluarea strategiei de comunicare (21 ore), Managementul personalului (21 ore), Gestionarea resurselor (14 ore).
Cursurile vor începe pe 8 iunie ( Modulul 1) respectiv 16 iunie (Modulul 2) și vor fi susţinute de profesori români şi străini, practicieni în domeniul marketingului şi al comunicării.
Cursurile se vor desfăşura din două în două săptămâni vinerea şi sâmbăta între orele 9.00 şi 18.00, ambele module urmând a se încheia în cursul lunii noiembrie 2012.
În urma înscrierilor, pentru fiecare modul, vor fi selectaţi câte 20 de participanţi care vor fi instruiti în mod gratuit în cadrul proiectului.
Selecţia candidaţilor se va face în baza următoarelor documente:
- Un formular de înscriere tip
- CV-ul în format Europass – limba română
- 3 eseuri (de maxim 2000 de semne fiecare) pe temele: De ce am ales acest program de formare profesională; Cum ar arăta descrierea mea ca şi produs; Pregătiţi şi argumentaţi o campanie care are ca scop promovarea brandului dumneavoastră personal;
- Completarea on-line a unui test psihologic de evaluare a personalităţii şi un test psihologic de evaluare a motivaţiei pentru performanţă
- Copie CI.
Documentele de înscriere se vor depune până la data de 11 mai, la sediul IAA România, din Calea Victoriei, nr. 126, etaj 3, sector 1, Bucuresti.
Pentru mai multe informaţii şi detalii cu privire la înscriere vizitați site-ul IAA România.