Descoperă aspectele esențiale pentru strategiile de marketing ale brandurilor
În cadrul evenimentului se vor puncta câteva aspecte esențiale pentru strategiile de marketing ale brandurilor, pornind de la evoluțiile în comportamentul de consum din ultima perioadă până la schimbările în comportamentul de cumpărare și modul în care cercetarea de piață le poate transforma în informații valoroase pentru branduri.
Pentru a acoperi cât mai divers această tematică, au fost invitați 19 vorbitori locali și internaționali din departamentele de marketing și cercetare de piață ale brandurilor, reprezentanți ai agențiilor de cercetare și specialiști în strategie din agenții de publicitate cu experiență relevantă în shopper marketing.
Principalele teme care vor fi acoperite în cadrul conferinței vor fi despre noi trenduri de consum, identificarea barierelor de achiziție, tipologii de consumatori, modalități de identificare a unor audiențe valoroase şi shopper marketing, de la research la consumer engagement.
Pentru toți cei care se înscriu până la data de 8 mai, inclusiv, este disponibil un preț de tip early bird, cu 15% reducere.