Drumul de la ghereta din colţul străzii la boutiq-uri de lux
În anii ’90, românii denumeau cu franţuzescul boutique, ghereta din colţul străzii, deschisă non-stop de cele mai multe ori, de unde puteai cumpăra aproape toate produsele de care aveai nevoie.
Azi, conceptul de boutique a fost adoptat de o serie de businessuri de nişă, care ţintesc zona de lux, exclusivistă, unde serviciile şi produsele sunt “croite” după măsurile şi gusturile fiecărui client. De la hoteluri, la produse de patiserie, de la agenţii de turism la ateliere de design şi restaurante, toate au în comun ideea de business chic, unde clientul ajunge chiar să-i facă destăinuiri celui ce îi prestează serviciul. Bineînţeles, totul este inclus într-un preţ pe măsură. Şi asta pentru că, spre deosebire de magazinele de masă, boutiq-urile au un număr mult mai mic de clienţi, tocmai prin caracteristica lor de a oferi exclusivitate.
Citiți articolul integral pe IncomeMagazine.ro