eisberg lansează cinci familii de produse și ambalaje noi
eisberg România mizează pe apetitul tot mai crescut al românilor pentru mâncarea sănătoasă. Anul trecut a înregistrat o cifră de afaceri de 3,5 milioane de euro, cifra pe care dorește să o atingă și în 2013. Noul an înseamnă pentru companie o strategie proaspată, cinci familii de produse și ambalaje noi, mai ușor recognoscibile, dar și multe provocări venite din economie.
Obiectivele pentru 2013 se concentrează în zona diversificării și mai puternice a gamei de produse, pe creșterea volumelor vândute și a numărului de consumatori.
„ Lărgim în mod constant gama de produse. în 2012 am întregit gama frunzelor sensibile cu Baby Spanac, Valeriana, Baby Batavia. Anul acesta am început să livram și salate la casolete, care necesită doar spălare. De asemenea, ne dorim să ne îmbogățim linia de salate de sezon și tradiționale”, explică Lucian Trofin (foto), director general eisberg România.
Consumatorii produselor eisberg au rămas persoanele active, cu timp limitat însă preocupate de un stil de viață sănătos, în general, și de alimentație, în special. Bărbații și copiii sunt două categorii de public aflate în creștere. „Pentru cei mici am creat două mixuri de salată cu arome dulcege, croite întocmai după preferințele lor alimentare, pe a căror ambalaje se regăsesc personaje Disney. În acest mod, sperăm să ajungem mai ușor la ei și să îi determinăm să fie mai deschiși spre hrana sănătoasă” spune Lucian Trofin.
Salatele Eisberg se găsesc în Angst, Billa, Auchan, Cora, Kaufland, Nic, Real, Selgros și Metro.