Expert în reducerea facturilor de telefonie
Cei 4 ani de criză şi-au pus serios amprenta pe multe dintre afacerile din România. Dificultăţi în finanţare, redimensionări şi restructurări de afaceri, exit-uri şi insolvenţe. În nevoia lor de a rămâne performante, companiile fac recurs la ceea ce se numește „Dosarul costurilor”. Reducerea lor rămâne în continuare una dintre priorităţile momentului.
Dar, în mod natural, dictat de implacabila lege a cererii şi ofertei, acest „dosar” reprezintă o oportunitate de business pentru alţii. Ca atare, o serie de antreprenori şi-au dezvoltat afaceri în consultanţă pornind tocmai de la această nevoie a companiilor de a rămâne deasupra liniei de plutire prin reducerea anumitor costuri. Iată povestea unuia dintre aceştia.
Odată cu adâncirea crizei economice internaţionale, managementul majorităţii companiilor este, pe zi ce trece, tot mai derutat. Aproape nimeni nu a reuşit să găsească un panaceu pentru rezolvarea tuturor problemelor. Şi asta pentru că fiecare companie are modelul ei de afacere, deci şi o rezolvare unică a problemelor.
Citiți articolul integral pe IncomeMagazine.ro