Încep înscrierile la competiţia Internetics 2013
Proiectele vor putea fi înscrise în cele 3 categorii de concurs: Websites, microsites and blogs promoting brands, Online Media and Tools şi Interactive Campaigns ( Digital Component of an Integrated Campaign sau Digitally Led Campaign), prin completarea formularului în limba engleză, accesibil online, pe siteul www.internetics.ro.
Secţiunile de produse şi servicii din categoriile Websites, microsites and blogs promoting brands şi Interactive Campaigns au fost reorganizate.
Juriul competiţiei va acorda „Premiul Special Pentru Web Design” unei lucrări înscrise în categoria „Site-uri, microsite-uri şi bloguri de promovare”, iar The Institute va acorda cele 3 distincţii pentru companiile și agenţiile ce prezintă rezultate de excepţie în cadrul concursului:
- „Most Creative Client of the Year” – distincţie acordată clientului cu cea mai creativă prezenţă online.
- „Online Innovation of the Year” – distincţie acordată unui proiect din concurs pentru inovaţie în online.
- „Best Newcommer” – distincţie acordată unei agenţii care participă pentru prima dată în competiţia Internetics şi se remarcă prin rezultate de excepţie.
Juriul Internetics 2013 reuneşte 19 specialişti în marketing online, care vor urmări o serie de criterii, precum: conceptul şi strategia, integrarea în strategia de comunicare a brandului, eficienţa, design-ul, interactivitatea sau conţinutul.
Internetics a apărut în anul 2001 şi este un festival de branding, marketing şi advertising online, care fixează standardele în comunicarea online din România prin premierea celor mai bune campanii interactive, site-uri şi tool-uri de promovare online şi încurajarea creativităţii şi a strategiei.