Începe cea de-a treia ediție a singurului eveniment de arhitectura informației din România
WIAD 2014 este inițiat, la nivel internațional, de Information Architecture Institute (SUA) și se desfășoară simultan în 25 de orașe și 15 țări. În România, evenimentul este adus și organizat pentru al treilea an consecutiv de agenția Grapefruit.
Tema centrală a ediției de anul acesta este modul în care arhitectura informațională poate influența în mod pozitiv calitatea interacțiunilor utilizatorilor cu site-urile, astfel încât să determine modificări comportamentale. De asemenea, vor fi abordate teme privind provocările pe care le aduc crearea și managementul conținutului online.
În cadrul WIAD 2014, se va discuta despre modalitățile prin care arhitectura informațională, îmbunătățirea experienței utilizatorilor și suportul oferit de un conținut relevant generează rezultate concrete de business și crește gradul de satisfacție al utilizatorilor. Temele de discuție vor viza și modul în care diverse aspecte contextuale legate de dispozitivele de acces, activitate, timp, locație sau user persona afectează dezvoltarea produselor digitale. WIAD 2014 aduce povești și studii de caz reale, spuse de creatori cunoscuți de conținut offline și online.
Ediția de anul acesta a evenimentului va atrage aproximativ 120 de participanți, specialiști precum: project și product manageri din companii, experți în marketing și digital, generatori de conținut, designeri și copywriteri. O parte dintre speakerii confirmați pentru ediția evenimentului de anul acest sunt Lucian Georgescu (Managing Partner, GAV), Daniel Nicolescu (Country Manager, PayU), Sorin Pintilie (designer independent), Corina Săftescu (Director Editorial, CTRL-D), Marius Ursache (Chief Design Officer, Grapefruit) și Alecsandru Grigoriu (UX Designer, Grapefruit).
Arhitectura informațională se referă la o etapă obligatorie în construcția oricărui proiect digital de succes. Scopul acesteia este să ofere utilizatorului o serie de experiențe și interacțiuni relevante cu un produs digital. În urma procesului de AI, utilizatorul poate realiza cu ușurință acțiunile dorite, care se traduc în atingerea unor obiective de business pentru client.