KIWI Finance anunţă o creştere cu 18% a numărului de clienți în primele zece luni din 2012
Cifra de afaceri a depăşit 3,4 milioane lei, iar volumul creditelor intermediate în primele 10 luni din 2012 a fost de 35 milioane euro. Din acestea, 66% au fost credite cu garanţii imobiliare standard, 12% credite Prima Casă şi 22% credite de nevoi personale. „Schimbarea comportamentului de consum a clienților din ultimii ani a continuat și în opinia noastră chiar s-a validat în 2012. Nevoia de informaţii coerente şi consistente, oferte şi comparaţii ale produselor de creditare, predictibilitate pentru timpii de răspuns şi nu în ultimul rând calitatea serviciilor, sunt doar câteva dintre aşteptările clienţilor în accesarea unui credit. Consultanţa financiară începe să devină o necesitate şi rezultatele noastre demonstrează plus valoarea serviciilor KIWI Finance. Experienţa acumulată în 9 ani de funcționare ne ajută să atingem două obiective majore: cea mai bună soluţie pe profilul şi nevoia clientului pe de o parte şi eficienţa şi calitatea portofoliului pentru băncile partenere pe de altă parte”, a declarat Anca Bidian, CEO KIWI Finance.
Menținerea ratei de succes la 87% pentru creditele garantate cu ipotecă şi la 70% pentru creditele de nevoi personale arată eficiența proceselor de selecșie și pre-analiză, pe de o parte, și calitatea serviciilor, pe de altă parte. „Considerăm că ne-am atins principalele obiective ale acestui an și anume creșterea cotei de piață KIWI în retailul bancar și absorbirea efectelor Regulamentului BNR nr. 24/2011. Din estimările noastre avem o cotă de piață pe creditele noi acordate de 2.72% în total retail, cu excepția creditelor Prima Casă, iar începând cu a doua jumătate a anului am revenit la volumele aplicațiilor noi de la nivelul anului trecut, a completat managerul general KIWI Finance.
În ceea ce priveşte valuta de împrumut, 95% dintre clienţii care au accesat credite garantate cu ipotecă în 2012 au preferat euro ca monedă de împrumut, în timp ce 98% din clienţii creditelor de nevoi personale au solicitat împrumuturile în moneda naţională. „Anul acesta am avut în vedere 3 direcții strategice: dezvoltarea organică, creșterea performanței forței proprii de vânzări și a rețelei de francize și consolidarea parteneriatelor strategice. Am deschis 2 sucursale noi, la Brașov și Miercurea Ciuc, am semnat parteneriate cu 10 francize noi, am implementat cel mai avansat sistem de management al performanței care a produs efecte chiar din luna a doua și am continuat proiectele cu partenerii strategici de customizare a produselor de creditare pe segmente bine definite de clienți, pornind de la profilul și nevoile lor. Vom continua pe cele 3 direcții și în 2013 și în plus vom dezvolta o nouă linie strategică de educație financiară și formatori de brokeri de credite” anunţă Anca Bidian.