ManpowerGroup, recunoscută din nou drept una dintre companiile cu cele mai înalte standarde etice la nivel global
„Disțincția «World's Most Ethical Companies» vine ca o recunoaștere a faptului că ManpowerGroup livrează soluții inovatoare pe piața forței de muncă, susține potențialul resursei umane și reprezintă cel mai de încredere brand în domeniul în care activează”, a declarat Jeffrey A. Joerres, președinte și CEO al ManpowerGroup.
„Această continuă recunoaștere este de o mare importanță pentru cei aproape 30.000 de colegi ai noștri din toată lumea. Este o confirmare a comportamentului responsabil și etic care face parte din ADN-ul corporației noastre, ceea ce noi am considerat mereu ca fiind un angajament față de pertenerii noștri”, spun reprezentanții Manpower
Numărul record de nominalizări și aplicații face ca topul din 2013 să fie cel mai competitiv în istoria de șapti ani a „World's Most Ethical Companies”. ManpowerGroup este singura companie din domeniul serviciilor de resurse umane care a primit această distincție pentru trei ani consecutivi.“Păstrarea principiilor etice în tot ceea ce facem este una dintre valorile care ne diferențiază. Într-o perioadă în care tot mai multe provocări testează standardele etice de afaceri în toate domeniile, recunoașterea Etisphere ne onorează. Avem convingerea ca adoptarea si promovarea unor astfel de principii atat in mediul public cat si in cel privat al afacerilor vor fi din ce în ce mai importante în viitor ”, declară Valentin Petrof (foto), Director General al ManpowerGroup România.
Au fost evaluate peste 100 de companii din 36 de țări
Manpower este recunoscută la nivel global pentru leadership-ul bazat pe norme etice și pentru amplele sale inițiative de responsabilitate socială. Manpower a fost singura companie din industria serviciilor de resurse umane premiată de către Institutul Ethisphere.
„Nu numai că se înscriu pentru acest premiu mai multe firme decât în trecut – fapt ce demonstrează că etica este o parte importantă a modelelor de afaceri pentru multe dintre acestea – dar observăm, de asemenea, ca din ce în ce mai multe companii sunt proactive și crează noi inițiative care cresc numărul programelor de etică în toate domeniile de activitate. Printre acestea găsim asociații de etică pe domenii și alte activități”, a declarat Alex Brigham, directorul executiv al Ethisphere. “Suntem încântați să vedem că firmele care au fost desemnate pentru topul din anul 2013 și-au asumat această poziție și au îmbrățișat asocierea dintre comportamentul etic și îmbunătățirea rezultatelor financiare”. Prin cercetare detaliată și analiză în mai mulți pași, Ethisphere a evaluat nominalizări de la companii din peste 100 de țări și 36 de domenii. Metodologia pentru “Cele mai etice companii din lume” include verificarea codurilor de etică, litigii și regulamente, istoricul încălcării acestora; evaluarea investițiilor în inovație și practici de afaceri sustenabile; analizarea activităților destinate să îmbunătățească angajamentul social; studierea nominalizărilor pentru top management, concurența, furnizorii și clienții acestora.