Moda din Vest! MCA Grup a lansat cea mai hazlie uşă de garaj!
Românii au început să adopte moda din Vest, să îşi personalizeze uşile de garaj, atât din punctul de vedere al paletei de culori, cât şi cu modele aplicate.
La mare căutare în ţară au fost şi în 2013, ca şi în anii anteriori, uşile de garaj în culori standard, albe sau maro, acestea fiind mai accesibile ca preţ, potrivit unei analize a producătorului MCA Grup, prezentată la Ambient Expo.
Însă interesant este că procentul uşilor vopsite în alte culori din gama RAL decât gama disponibilă în stoc s-a dublat în 2013, ajungând la 7% din totalul cererilor interne. La export 11% din cereri sunt pentru astfel de culori speciale, aşa că putem spune că tendinţa pieţei locale este de a prelua moda din Vest.
Dacă vorbim despre modelele preferate de clienţi, observăm o tendinţă generală spre modern, spre inovaţie. Tendinţele sunt în schimbare, uşile de garaj cu textură netedă, preferate mai mult la export, au câştigat în 2013 peste 20% din cereri. Panourile clasice au fost mai puţin căutate.
MCA este cel mai vândut brand autohton de uşi de secţionale. Producătorul român cu o experienţă de 16 ani are la Jilava, lângă Bucureşti, cea mai mare fabrică de profil din Europa de Sud-Est.