O colaborare pe termen lung cu frumusețea naturală
Și este de apreciat faptul că, spre exemplu, unele dintre brandurile românești cu frumoasă tradiție și istorie se reinventează în permanență.
Căci unde altundeva mai mult decât în industria frumuseții poate acționa reinventarea, plus capacitatea de pliere pe o piață în continuă creștere, ori schimbare.
Agenţia de marketing public relations More Than Pub anunţă o nouă colaborare începând cu luna octombrie a.c., noul client fiind Genmar Cosmetics, care activează pe piața din România încă din 1994. Activitatea bazându-se pe producerea și comercializarea brandurilor precum Herbagen, Herbaforia, Keritogen și Pedex.
Spre exemplu, Herbagen este un brand extrem de cunoscut, nu doar pe piața autohtonă, ci și pe cea internațională, datorită produselor cosmetice și dermato-cosmetice de cea mai bună calitate, realizate din ingrediente naturale care conțin substanțe active valoroase.
”Noi suntem devotați frumuseții și sănătății, iar când vine vorba despre o comunicare eficientă și creativă, am căutat să alegem un partener care să se muleze pe stilul nostru și aşteptările clienților noștri dar care, în același timp, să ne aducă know-how-ul specializat în PR”, spune Mariana Tudorache – Director General Genmar Cosmetics.
”Întâmplător sau nu, în portofoliul nostru se mai regăsesc branduri româneşti, cu o frumoasă tradiţie şi impunătoare istorie…aşadar suntem mai mult decât onoraţi să-i urăm<Bun venit> şi brandului de cosmetice Herbagen, cu care ne dorim o colaborare pe termen lung! Nimic nu ne reprezintă mai mult decât acceptarea unei provocari interesante în materie de comunicare. Industria nu ne este deloc străină şi recunoaștem că ne face plăcere să reprezentăm un brand, care deja se bucură de popularitate și este devotat sănătății și frumuseții”, adaugă Mihaela Petrovan – Director General More Than Pub.