O companie în care femeia contează
Femeile reprezintă 33% din totalul angajaților locali, compania are un mix bun femei-bărbați angajați, peste media europeană din domeniul IT, situată sub 30%. Situaţia este similară şi la nivel mondial, unde nu sunt mai mult de 27-28% femei în IT.
"Prea des auzim că IT-ul aparține mai ales bărbaților, și nu femeilor, care se luptă să identifice acel "element uman" imposibil de găsit într-o profesie tehnică. Este o idee preconcepută pe care trebuie să o combatem: disciplinele tehnice oferă multă libertate de creaţie, iar aspectul uman este esenţial", spune Manuela Ciugudean-Toma, Intel Marketing & PR Manager, Central and Eastern Europe.
Citește și: Ce sunt „soft” skillurile şi de ce ai nevoie de ele
Din perspectiva business-ului avem nevoie ca femeile să contribuie la crearea acestei lumi, să îşi folosească propriile experienţe, pasiuni şi idei pentru dezvoltarea produselor. Tot mai multe femei sunt interesate de achiziția de produse tehnologice. Femeile trebuie să poată crea și promova produse tehnologice adresate lor.
"La Intel, am șansa unică să fac o diferență, să schimb ceva. De mică mi-au plăcut computerele. Când s-a ivit oportunitatea unei poziții în cadrul Intel România m-a atras nu numai ideea de a lucra pentru una dintre cele mai mari și importante companii tehnologice, cât posibilitatea de a mă alătura unui brand pe care îl respectam de atâția ani. Și, cu ajutorul acestui brand, ca parte din echipa din România, să schimb lumea", declară Ileana Petrișor Engineering Manager în cadrul Intel Romania Software Development Center.