Oportunităţile lui 2013. Agenţia nişată şi turismul on-line
Turismul este sectorul care reprezintă un paradox: pe de o parte a înregistrat multe falimente, dar, pe de altă parte, au existat şi agenţii de turism cu creşteri chiar şi de trei cifre. Într-o statistică de la începutul anului trecut, numărul hotelurilor şi pensiunilor scoase la vânzare a fost cu 30% mai mare decât în 2011, atingându-se un record în ultimele 12 luni, potrivit unui studiu al imobiliare.ro. Pe litoralul românesc situaţia era, spre sfârşitul anului şi mai dezastruoasă. „Peste 25% dintre hotelurile de pe litoral au probleme cu băncile, iar din doi proprietari de hoteluri la mare, unul vrea să vândă. Dacă iei bani de la bancă şi investeşti pe litoral de la zero, pierzi bani, pentru că nu poţi să acoperi şi ratele, şi dobânda. Dacă ai disponibili măcar o parte din bani, merită să investeşti, decât să ţii banii la bancă”, spune Mohammad Murad, preşedintele Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR).
Citiți articolul integral pe IncomeMagazine.ro