Peste 250 de participanţi la Ziua Cercetării Media
„Tendinţe în online: audienţă, modele de afaceri, conţinut” este tema ediţiei din acest an a Zilei Cercetării media organizate de Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT), pe 26 martie 2014, începând cu ora 15.30, la Hotel Hilton din Bucureşti, Sala Le Diplomat.
Trei dintre cei mai experientaţi practicieni din Europa, printre care şi fostul director de marketing al prestigiosului cotidian „The Observer”, pionieri ai mediului online din România – Orlando Nicoară, Director General Mediafax Group, Cristian Pantazi, redactor-şef Hotnews şi Dragoş Stanca, Managing Partner Think Digital – şi reprezentanţi ai BMW, Vodafone şi ai agenţiei de publicitate McCann vor dezbate în cadrul evenimentului despre viitor în mediul online. Tendinţele mediului virtual; modele de afaceri de succes; măsurarea performanțelor produselor media și a eficacității campaniilor din online; soluții concrete de eficientizare a planificării media; evaluarea post-campanie; valoarea investiţiilor în online sunt doar câteva dintre temele care vor fi puse sub lupă.
Evenimentul este unul fără precedent şi reuneşte peste 250 de participanţi, reprezentanţi ai celor mai importante instituţii de presă din România, ai celor mai importante agenţii de publicitate şi ai celor mai influente companii.
Despre revoluţie în online
Ce înseamnă să revoluţionezi în online? Răspunsul va veni de la Elias Gagas, Managing Director al Tailwind EMEA, companie inovatoare care oferă industriei de media şi de publicitate soluţii integrate de utilizare a tehnologiilor digitale pentru dezvoltarea rapidă a afacerilor. Despre monitorizarea conflictelor în vânzarea pe mai multe canale, dar şi despre factorii-cheie pentru succes în online va vorbi Gilles Guillou, Chief Revenue Officer pentru La Place Media, primul Premium Adexchange din Franța. Gillou va pleda şi pentru „un parteneriat al editorilor” ca forţă de necontestat pentru viitorul media online. Cu o experienţă de cercetare în media de 35 de ani, fost Marketing Director al prestigiosului cotidian „The Observer”, în prezent Global Director al Kantar Media, Jennie Beck se va alătura dezbaterii pentru a puncta despre tendinţele de măsurare în online la nivel internaţional. De asemenea, Orlando Nicoară, Director General Mediafax Group, Cristian Pantazi, redactor-şef Hotnews şi Dragoş Stanca, Managing Partner Think Digital vor dezbate despre provocările şi oportunităţile financiare şi de conţinut ale mediului online.
Pentru programul detaliat al evenimentului, consultaţi site-ul BRAT.