Planul de 100 de zile și alte lucruri pe care le poţi face pentru a creşte profitul
Încă din 1930 când Franklin Roosevelt a iniţiat această idee pentru a îşi menţine eficientă în Biroul Oval, planul de 100 de zile da devenit o tradiţie pentru noii preşedinţi americani. Planul presupune obiective realizabile pe termen scurt care adera la viziunea pe termen lung a Preşedintelui pentru ţară. Antreprenorii ar trebuie să scrie planurile lor de 100 de zile că schiţe pentru a creşte productivitatea şi profitabilitatea organizaţiei.
Un astfel de plan presupune 100 de task-uri şi înseamnă că deţinătorii de afaceri să ia în considerare paşii şi resursele necesare pentru a le pune apoi în practică. În timp ce obiectivele de termen lung necesită viziune şi o gândire mai elaborată, planul cu 100 de task-uri este creat pentru urmărirea obiectivelor simple, ce pot fi obţinute chiar de la început de an. După ce se termină planul, antreprenorii vor şti dacă trebuie să sărbătorească sau să îşi recalibreze eforturile.
Mai multe pe risco.ro