Praktiker răsplătește inventivitatea clienților cu 40.000 de lei. Cabral în juriul celor care va alege idei de 10
“Ne-am propus să sărbătorim cei 10 ani alături de români printr-o campanie creativă care să le premieze ingeniozitatea şi abilităţile. Vrem să arătăm că DYI-ul nu este o activitate banală şi că oricine poate, cu viziune şi imaginaţie, să dea naştere unor proiecte neaşteptate”, spune Mirela Ochiană, Marketing Manager Praktiker România.
Pe întreaga perioadă a campaniei, GolinHarris va coordona şi va implementa strategia de PR, integrând mediile tradiţionale şi comunicarea în mediul digital, în rândul comunităților de bloggeri.
Lansată la începutul lunii aprilie, campania are la bază un mecanism de concurs şi se adresează persoanelor cărora le face plăcere să-şi personalizeze locuinţa sau grădina prin idei inedite. Campania este susţinută prin spot TV, spoturi radio, materiale promoţionale şi componente outdoor semnate de Lowe&Partners şi printr-o aplicaţie de Facebook realizată de HyperActive.
Filmările pentru spotul TV au avut loc în Grădina Botanică din Bucureşti, într-un decor special creat cu această ocazie şi au durat 11 ore.
“Este primul dintr-o serie de trei spoturi care ne vor susţine această campanie prin care îi încurajăm pe oameni să ducă ideile de DYI la un alt nivel. Cu o idee bună, casa şi grădina pot căpăta viaţă şi culoare. Acesta a fost insight-ul de la care am plecat şi care ne dorim să îi inspire pe români să creeze idei de 10”, spune Mihai Fetcu, Creative Director Lowe&Partners.
Cei care doresc să intre în concurs şi să răspundă provocării Praktiker trebuie să achiziţioneze cel puţin un produs, care să fie utilizat în realizarea proiectului lor creativ. Fotografia proiectului trebuie apoi încărcată, împreună cu descrierea materialelor şi a paşilor de realizare, pe pagina de Facebook Praktiker România
Până la finalul campaniei care se va încheia în luna septembrie, cele mai bune idei înscrise, votate de public sau desemnate de juriu, vor fi răsplătite cu 115 premii în valoare totală de 40.000 lei. Ideea de 10 a fiecărei luni va fi afişată public pe panourile outdoor Praktiker expuse în fiecare oraş în care compania este prezentă, pentru a fi sursă de inspiraţie pentru români. Proiectele vor fi evaluate de un juriu din care fac parte un specialist Praktiker, un jurnalist specializat pe zona de DIY (Lucian Dobraca, redactor la revista „Locuinţa mea”) şi un blogger (Cabral).