Produsele online, cu până la 40% mai ieftine față de cele din magazinele tradiționale
Prețuri mai bune în mediul online au fost înregistrate la cărți, telefoane și tablete, cu diferențe semnificative, de până la 27%, pe perioada campaniilor promoționale, față de retailul tradițional. Discount-ul mediu de 18% aplicat cuptoarelor cu microunde a impus această categorie printre cele mai avantajoase pentru cumpărători.
În cazul electrocasnicelor mari, mediul online oferă o gamă variată de modele dar și prețuri în medie cu 4-5% mai mici decât în magazinele offline de specialitate, ceea ce, cumulat cu facilitățile de livrare, reprezintă o economie importantă de timp și de bani.
„Varietatea de modele din categoria electronice și electrocasnice, prețurile mai mici în cele mai multe cazuri, dar și facilitățile de transport sunt elemente ce atrag tot mai mulți cumpărători în mediul online. Mediul dinamic al magazinelor online, unde putem vorbi deja de jucători puternici și cu tradiție, poate aduce economii în buzunarele cumpărătorilor din mediul online”, explică Daniela Lazăr – Director General, Millward Brown România.
Studiul realizat în prima parte a lunii octombrie a luat în calcul 15 categorii și 150 de produse. Pentru fiecare categorie au fost analizate câte 10 produse alese aleator din 27 de magazine online și offline, magazinele fiind selectate după relevanța lor în categorie.