Profesioniștii din marketing și comunicare sunt cu ochii pe tineri la Romanian Youth Focus 2012
Piaţa de bunuri şi servicii adresate tinerilor este una dificilă din cauza puterii de cumpărare reduse a publicului pe care îl targetează, pe de o parte, respectiv a numeroaselor şi diferitelor segmente demografice care îl alcătuiesc şi a influenţei asupra cheltuielilor familiei pe care o au tinerii, pe de altă parte. În plus, adolescenţii şi tinerii adulţi sunt adesea cei care setează trendurile care sunt adoptate de celelalte grupuri demografice şi ei sunt cei care vor face obiectul acestui eveniment.
Romanian Youth Focus 2012 abordează aspecte esenţiale pentru profesioniştii care lucrează în marketing şi comunicare pentru branduri care targetează tinerii, fie că vorbim despre adolescenţi (14-21 ani) sau despre adulţi (21-29 ani). De altfel, acest public ţintă este subiectul mai multor posibile segmentări demografice şi atitudinale, datorită caracterului său foarte eterogen.
Principalele teme care vor fi dezbătute în cadrul conferinţei sunt:
- Profilul tinerilor: atitudini, comportamente de consum, tipologii, trenduri
- Ce este relevant în comunicarea cu tinerii? Conţinut media, canale de comunicare, insight-uri
- Studii de caz şi cele mai bune practici din diferite domenii: tehnologie, servicii, modă, lifestyle, FMCG
Evenimentul este structurat în 4 paneluri, pe durata a două zile şi reuneşte profesionişti din mai multe zone de expertiză: cercetare de piaţă, sociologie şi psihologie, creaţie publicitară, strategie de marketing, digital media, entertainment ș.a.
Printre vorbitorii din cele patru paneluri se numără Radu Bogdan (Managing Partner, Brennan Research & Consultants), Prof. Univ. Dr. Vintilă Mihăilescu (şeful Catedrei de Sociologie a Facultăţii de Ştiinţe Politice din cadrul SNSPA), Dan Vatcu (Owner, Quadrant Interactive), Ana-Maria Olaru (Senior Strategic Planner, Cohn&Jansen JWT), Mihaela Alexandru (Qualitative Research Director, 360 Insights), Adrian Preda (Creative Director, MRM Worldwide România), Adina Militaru (Director de Marketing România & Bulgaria, Puma Sports), Adina Vlad (Managing Partner, Unlock Market Research).
Conferinţa se va desfăşura la Hotel Intercontinental (Sala Fortuna Est), între orele 9:00 şi 14:00.
Informaţii complete despre eveniment şi despre înscriere sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toţi cei care se înscriu până la data de 30 noiembrie 2012 este disponibil un preţ de tip early bird.