S-au deschis înscrierile la singura conferinţă dedicată înţelegerii consumatorului masculin din România
Tema conferinţei este una care nu a mai fost abordată până acum în ţara noastră, majoritatea clienţilor îndreptându-şi eforturile de marketing către femei. Dincolo de puterea de decizie a acestora, rolul şi influenţa bărbatului în decizia de cumpărare este la fel de importantă, mai ales în contextul unui climat social în schimbare şi al creşterii cumpărăturilor online.
Dezbaterile se vor purta în jurul consumatorului masculin, analizând bărbatul român din perspectiva psiho-sociologică şi la nivel de trend-uri. Laszlo Nagy (Stilmasculin.ro) şi Cezar Ionaşcu (Domni de România) vor analiza noua preocupare pentru imagine şi stil în rândul bărbaţilor, iar Ionuţ Codreanu (Active Watch) va prezenta o analiză a imaginii masculine propagate de media. Virgil Rîcu aduce informaţii din cabinetul de psihoterapie despre schimbările la nivel de mentalitate a bărbaţilor şi despre prietenia specială dintre ei.
Ada Roseti (Discovery Channel) va prezenta rezultatele celui mai recent raport „Species”, ce investighează comportamentul bărbaţilor cu vârste cuprinse între 25 şi 39 de ani, din regiunea EMEA. Laura Jimbu (Lighthouse Group) va prezenta în exclusivitate primele rezulatate ale raportului „Men in Romania”,ce urmează să se lanseze în curând.
Rodica Mihalache (Starcom MediaVest) prezintă un studiu referitor la percepţia bărbaţilor români despre bere. Liviu Toader (Leo Burnett) face o scurtă analiză a comportamentului masculin în magazin, plecând de la factorii de influenţă şi continuând cu identificarea stimulilor, a barierelor de achiziţie si descrierea propriu-zisă a procesului decizional.
Conferinţa va prezenta şi studii de caz ale unor campanii locale din categoriile auto și FMCG ce au targetat bărbaţii, cu rezultate foarte bune, dar şi un exemplu de B2B creativ. De asemenea, un producător de materiale destinate bărbaţilor care îi analizează la nivel de research va prezenta preferinţele acestora în domeniu.
Informaţii complete despre program şi despre participarea la conferinţă sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toţi cei care se înscriu până la data de 3 septembrie inclusiv este disponibil un preţ de tip early bird, cu 15% reducere.