Saatchi & Saatchi caută 360 de studenți pe care să-i orienteze în carieră
Saatchi & Saatchi X Publicitate cauta 360 de studenti si masteranzi pe care sa-i consilieze profesional si care sa invete sa realizeze o campanie de comunicare. Proiectul este cofinantat din fonduri UE prin programul POSDRU si valoreaza 2,17 milioane de lei.
Programul "Weeks of work" dureaza un an si se adreseaza studentilor sau masteranzilor de la Marketing, Comunicare, Arte, Management si alte specializari in domenii socio-umane. Fiecare serie de 15 studenti parcurge 2 module, unul teoretic si unul practic, in decursul a 2 saptamani.
Pe parcursul primei saptamani participantii se vor familiariza cu activitatea desfasurata in toate departamentele agentiei: client service (relatii clienti), strategie, creatie, online, social media, audio-video, DTP (pregatire si productie tipar). In a doua saptamana studentii, impartiti in trei echipe, primesc un brief concret de la un client pentru care vor propune o campanie de comunicare.
Citește mai multe pe WallStreet.ro