Teodora Migdalovici – îmblânzitoarea de lei
Şlefuieşte manageri. Îi învaţă să vorbească atunci când apar la televizor, în conferinţe sau în faţa propriilor angajati. Aşterne sub lupă toate calitatile lor, punctele slabe şi trăsăturile care i-ar putea face din puternici cei mai puternici, iar apoi le combina în cantităţi egale şi le trece prin filtrul sau de „alchimist” pâna obţine poţiunea magică. De aici încolo se ţese povestea succesului personal, dupa un tipar propriu celei care, în fiecare an, reprezintă România la Festivalul de Publicitate Cannes Lions.
Când nu se ocupă de brandingul personal al liderilor din middle şi top management , Teodora Migdalovici, proprietarul agenţiilor de branding Migdale Amare şi me.alchemy, „fabrică” imagine pentru companii şi, o dată pe an, reprezintă România la Festivalul Mondial de Publicitate Cannes Lions, în calitate de ambasador.
Citiți articolul complet pe IncomeMagazine.ro.