Ultimele 2 zile de înscrieri la conferința Romanian Youth Focus
La evenimentul organizat sub umbrela SMARK KnowHow vor fi prezentate și dezbătute acele insight-uri care ajută la o mai bună înțelegere a tinerilor, la rentabilizarea costurilor de marketing dedicate segmentului pe care ei îl reprezintă, inclusiv a investițiilor în canale relevante pentru comunicarea cu aceștia.
Conferința este structurată în 4 paneluri pe durata celor două zile în care ne vor vorbi profesioniști din mai multe zone de expertiză: cercetare de piață, sociologie, psihologie, strategie de marketing, digital media, entertainement, creație publicitară, publishing . Printre aceștia se numără Radu Bogdan (Managing Partner, Brennan Research & Consultants, Inițiator și membru fondator al platformei Youth Monitor), Prof. Univ. Dr. Vintilă Mihăilescu (Șeful Catedrei de Sociologie a Facultății de Științe Politice din cadrul SNSPA, Contributor Youth Monitor),Alfred Dumitrescu (Managing Partner, Lighthouse Research & Marketing), Bogdan Theodor Olteanu (Managing Director, Borțun.Olteanu), Teo (Stand Up Comedian), Radu Pilat (Managing Partner, Heist Industries), Călin Rotăruș (Managing Director, Goldbach Audience Romania), Dan Vatcu (Owner, Quadrant Interactive), Ana-Maria Olaru (Senior Strategic Planner, Cohn&Jansen JWT), Mihaela Alexandru (Qualitative Research Director, 360 Insights), Șerban Alexandrescu (Managing Partner, Headvertising).
Principalele teme care vor fi dezbătute în cadrul conferinței sunt:
- Profilul tinerilor romani: cine sunt, cum sunt, ce valori au, ce îi motivează;
- Puncte de contact și elemente cheie în comunicarea cu tinerii: canale, influențatori, conținut relevant pentru aceștia;
- Strategii de marketing și de comunicare de succes ilustrate cu studii de caz și cele mai bune practici din diferite domenii: tehnologie, servicii, modă, lifestyle, FMCG.
Ultima zi de înscriere este miercuri, 12 decembrie. Mai multe detalii despre program și înscrieri găsiți pe site-ul conferinței.