Ultimele zile de înscrieri la conferința Promotions Now 2013
În cadrul conferinței vor fi analizate modificările în comportamentul consumatorilor în raport cu activitățile promoționale ale brandurilor, evoluția tehnologică și schimbările în condițiile de piață datorate crizei din ultimii 4 ani.
Principalele teme care vor fi dezbătute în cadrul conferinței sunt:
- Evoluția activității promoționale a brandurilor în ultimii ani în relație cu comportamentul de consum și de cumpărare a publicului țintă;
- Efectele promoțiilor asupra atributelor de imagine ale brandurilor;
- Influența evoluției tehnologice asupra activităților promoționale ale brandurilor;
- Mecanisme inovatoare de promoții, de la in-store la digital;
- Criterii de originalitate în promoții și limita repetabilității unor mecanisme deja consecrate;
- Studii de caz despre promoții care au funcționat sau nu, exemple locale și internaţionale.
Conferința este structurată în 6 paneluri pe durata celor două zile în care vor vorbi profesioniști din mai multe zone de expertiză: reprezentanți ai brandurilor, ai companiilor de cercetare de piață, ai agențiilor de creație, media, digital și BTL şi specialiști în strategie de marketing și comunicare care au aplicat diferite tactici promoționale în tot acest interval.
Ultima zi de înscriere este marți, 26 martie. Mai multe detalii despre subiectele abordate, program și vorbitori sunt disponibile pe site-ul conferinței.