Ymens, prima platformă cloud românească prin care IMM-urile fac trecerea de la „potenţial” la profit
Tehnologia cloud computing înseamnă eficientizarea lucrului, atât individual, cât şi în echipă, prin flexibilitatea oferită de soluţiile aflate pe servere securizate, accesabile oricând, de oriunde.
Conceptul de cloud a apărut în anii 2000, odată cu nevoia unui ansamblu de servicii de calcul care să nu impună cerinţe suplimentare precum gestionarea resurselor fizice – servere, echipamente sau să nu implice costuri suplimentare, dar care să funcţioneze la fel de bine ca o aplicaţie de computer şi care să poată fi accesate oricând, oriunde.
Ymens este prima platformă de cloud computing accesibilă, dezvoltată local, care aduce tuturor afacerilor funcţionalităţile de care, până acum, dispuneau doar corporaţiile. Dezvoltată în concordanţă cu piaţa de business locală, Ymens oferă soluţii flexibile şi integrate, disponibile oricând şi oriunde de pe o gamă largă de echipamente – laptop, tabletă, smartphone – cu funcţionalităţi unice, adaptate nevoilor de business ale IMM-urilor.
„Simplificarea modului de lucru în companii prin soluţii personalizabile, un spaţiu unic de lucru şi costuri lunare cu adevărat accesibile”
Ymens îşi propune să schimbe modul de lucru al business-urilor româneşti. Aşa cum tehnologia simplifică lumea, Ymens simplifică modul de lucru în companii prin soluţii personalizabile, un spaţiu unic de lucru şi costuri lunare cu adevărat accesibile. Fără licenţe software scumpe, fără costuri generate de servere, fără facturi mari pentru electricitate, fără upgrade-uri pentru dotare hardware costisitoare, echipamente de ultimă generaţie sau programe greoaie şi cu funcţionalităţi insuficiente.
Pentru o afacere cu maxim 250 de angajaţi, soluţiile Ymens reduc substanţial costurile, prin eliminarea cheltuielilor de mentenanţă, noi achiziţii, traininguri, consultanţă. În plus, plata pe baza unui abonament lunar înseamnă flexibilitate, deductibilitate, securitate, performanţă şi eficienţă.
Ymens face trecerea de la „potenţial” la „profit” prin optimizarea costurilor, a procedurilor de lucru şi prin simplificarea operaţiunilor. Astfel, managerii români au în Ymens un partener care îi ajută să îşi gestioneze mai bine afacerea.
„Avem singura platformă cloud computing creată în România, adaptată la mediul de afaceri local, care permite oricărui business mai multă flexibilitate, costuri reduse şi acces la soluţii care până recent erau caracteristice doar corporaţiilor. Totul, printr-o platformă extrem de uşor de utilizat, intuitivă şi un mediu de lucru în sfârşit accesibil. E un fapt demonstrat că soluţiile cloud eficientizează costurile, cresc performanţele şi randamentul angajaţilor, asigurând, în acelaşi timp, confidenţialitatea şi securitatea datelor”, a declarat Călin Butunoi (foto), Division Manager Ymens.
- Ymens oferă o gamă largă de soluţii pentru toate tipurile de afaceri:
- Index este soluţia care asigură creșterea productivității în toate departamentele prin arhivarea unică și organizarea centralizată a documentelor;
- Facturator permite ținerea eficientă a evidenței facturilor, evitând încetinirea fluxului intern al companiei;
- Jurist este aplicația prin care utilizatorii au acces imediat, online, la legislaţia românească și la legislația actualizată a Uniunii Europene;
- Planificator este soluția destinată gestionării rapide a sarcinilor de lucru și a pontajelor, fiind un real suport în activitatea zilnică a angajaților;
- Corespondent asigură acces permanent la e-mailuri, de pe orice dispozitiv și are ca prim beneficiu reducerea majoră a costurilor față de o aplicație găzduită pe un server intern;
- Videoconf, pune "față-în-față" persoanele din cadrul companiei și partenerii de afaceri, permițând transmiterea de informații video și audio, utilizarea serviciului de mesagerie instant, precum și partajarea documentelor între participanții la conferință;
- Recrutor este un instrument dedicat managerilor și responsabililor de resurse umane şi asigură gestionarea optimă a informațiilor specifice proceselor de recrutare;
- Comerciant centralizează toate informaţiile legate de clienții companiei și detaliile asupra stadiului în care se află execuția ciclului de vânzare;
- Intranet oferă tuturor angajaților companiei un spațiu privat și colaborativ, care le permite accesul rapid la informațiile de care au nevoie, prin utilizarea funcțiilor asociate responsabilităților fiecăruia.
Soluţiile pot fi folosite separat sau achiziţionate ca pachete de servicii.
Parte a grupului TeamNet, Ymensbeneficiază de suportul, experienţa şi notorietatea unei companii specializate în dezvoltarea şi implementarea aplicaţiilor software bazate pe tehnologii de ultimă generaţie, care să corespundă nevoilor clienţilor.