Cum să te transformi dintr-un antreprenor într-un idol în cinci paşi
Durează şi e nevoie de răbdare să vă faceţi cunoscuţi în domeniul în care activaţi, iar o bună reţetă pentru acest lucru poate fi schiţată în cinci paşi, potrivit unui articol publicat în entrepreneur.com.
1.Începeţi un blog
Dacă vreţi să fiţi perceput ca un expert, trebuie să le demonstraţi oamenilor că ştiţi despre ce vorbiţi. Bloggingul vă permite să vă împărtăşiţi gândurile şi cunoştinţele pe toate subiectele pe care le stăpâniţi şi nu vă costă nimic. S-ar putea să fie intimidant pentru cineva care nu a avut un blog până acum, dar nu trebuie să fie. Cel mai uşor mod de a scrie pe blog este să vă închipuiţi că vă adresaţi unei audienţe formată din oameni mai în vărstă. Imaginaţi-vă că abia aşteapă să le împărtăşiţi din experienţele dvs.
2. Fiţi un brand
Dacă sunteţi expert într-un domeniu, puteţi deveni un brand. Puteţi deveni un produs pe care să îl promovaţi. Chiar dacă aveţi un plan de marketing pentru compania dvs., puteţi să vă creaţi o strategie diferită pentru dvs. personal. Cei care vor deveni interesaţi de propria dumneavoastră persoană, vor deveni interesaţi şi de produsele sau serviciile companiei pe care o conduceţi.
3.Creaţi un conţinut captivant
Este foarte important să livraţi audienţei subiecte interesante. La fel de important este să-i faceţi să se întoarcă. S-ar putea să nu fiţi un mare scriitor, însă dacă aruncaţi o privire la cei mai cunoscuţi bloggeri, s-ar putea să vedeţi că nici ei nu se consideră sau nu sunt scriitori recunoscuţi. Ideea e să produceţi conţinut care vă entuziasmează. Dacă sunteţi pasionat de subiectele pe care le abordaţi, veţi posta conţinut, atât text, cât şi clipuri sau audio, important este să cumunicaţi cu cititorii. Ţineţi minte că este important să scrieţi corect, aşa că dacă nu vă descurcaţi, rugaţi pe cineva să vă ajute.
4. Creaţi produse
Folosind conţinutul blogului drept punct de plecare, puteţi începe să creaţi produse pe care oamenii s-ar putea să şi le dorească. De exemplu ebooks, programe video sau audio, workshop-uri şi cărţi
5. Treceţi la nivelul următor
Există nenumărate feluri în care vă puteţi capitaliza brandul personal pe măsură ce creşte. Înregistraţi-vă ca expert, pentru a putea fi găsit de companiile media, de corporaţii şi alte organizaţii care caută experţi comentatori, oratori sau consultanţi. Încercaţi să vă faceţi cât mai cunoscuţi prin intermediul reţelelor sociale. Mulţi experţi care acum câştigă mulţi bani ca oratori motivaţionali au acceptat la început să vorbească fără să ceară nimic sau pe sume foarte mici. E uşor să vă însiraţi. Pur şi simplu vă uitaţi la ce fac cei pe care îi admiraţi, cu condiţia să fie din acelaşi domeniu.