Eficiența în vânzări: nu mai vorbiți, ci ascultați!
Ascultarea este o componentă importantă a comunicării eficiente și de aceea se aplică nu doar vânzărilor. Acest articol vă va furniza patru sfaturi pentru a îmbunătăți abilitățile de comunicare:
1. Concepeți un plan
Înțelegeți modul în care ascultați și adaptați-vă preferințele dvs. la modul în care comunică ceilalți – cu alte cuvinte nu presupuneți că ceilalți vor asculta la fel ca dumneavoastră. Luați în considerare care este scopul interacțiunii dumneavoastră, ce informații veți afla, și care sunt cele trei puncte pe care le puteți comunica eficient, care vor aduce un plus de valoare celeilalte persoane.
2. Nu vă temeți de liniște
Liniștea poate fi ciudată și incomodă uneori. Rezistați tentației de a încerca să umpleți momentele de tăcere. Ascultarea este o abilitate esențială de comunicare eficientă, iar tăcerea este un instrument puternic, în special în negocierile eficiente ale vânzărilor. Tăcerea vă poate câștiga timp de gândire, dar în cazul în care omologul dumneavoastră este incomodat de tăcere, poate divulga ceva ce nu a vrut să divulge.
Citeşte mai multe pe DoruDima.ro