Descoperă cum poți să ai succes la birou
Elogiată de Soundview ca fiind „una dintre cele mai bune treizeci de cărți ale anului în domeniul afacerilor", prima ediție a cărții „Secretul succesului la birou”, de Bob Wall a stabilit standardul pentru gestionarea eficientă a conflictelor profesionale și dezvoltarea spiritului de echipă, explicând totodată cum trebuie să procedăm la serviciu pentru ca să stabilim relații colegiale nu numai cu prietenii, ci și cu dușmanii.
Cartea ne propune:
- strategii-cheie de comunicare pentru extinderea sferei de influență organizațională și cultivarea unei rețele de relații profesionale care poate fi angrenată în îndeplinirea sarcinilor de serviciu,
- îndrumări specifice pentru obținerea de feedback de la colegi, subalterni și sefi, inclusiv exemple care ilustrează ce să spuneți, cum să vă comportați și când să treceți de la dialog la acțiune,
- mai mult de treizeci de exerciții tematice, inclusiv exerciții despre EQ (inteligență emoțională), plus numeroase studii de caz și instrumente de lucru care ilustreaza cum putem face față situaților dificile sau disuțiilor pe care nu le puteți evita.
Bob Wall este un autor de prestigiu și consultant în domeniul managementului. Este specializat în evaluarea organizațiilor, planificarea strategică și dezvoltarea spiritului de lider și de muncă în echipă. Este, de asemenea, o prezență activă în domenii de strictă specialitate, conducând sesiuni de pregătire profesională în regim extern sau ținând prelegeri în cadrul întrunirilor asociațiilor din domeniul managementului afacerilor.