Institutul de Administrare a Afacerilor din București ASEBUSS
Institutul de Administrare a Afacerilor din București – ASEBUSS a fost înființat în 1993 și s-a impus rapid ca lider de piață în domeniul educației manageriale. ASEBUSS este singura școală de afaceri privată care organizează 2 programe Master of Business Administration:
- Programul Executive MBA, în parteneriat cu o universitate americană de prestigiu, Kennesaw State University, Atlanta, SUA, cea mai mare universitate străină prezentă în România. Kennesaw se află în TOP 25 școli din America de Nord și este acreditată de cel mai înalt for internațional – AACSB (SUA). Participanții Executive MBA sunt manageri cu experiență din cadrul companiilor multinaționale sau românești, antreprenori sau consultanți.
- Programul Master of Business Administration, în colaborare cu Washburn University, Kansas, USA. Participanții sunt manageri care coordonează proiecte intraprenoriale în cadrul companiilor în care lucrează, antreprenori, producători, dealeri, antreprenori care dețin afaceri în franciză, fiind singurul MBA din țară cu un curriculum concentrat pe abordarea antreprenorială.
ASEBUSS se diferențiază prin avantajul expertizei americane, având singura echipă de profesori pregătită la Harvard Business School, o abordare integrată a dezvoltării manageriale și antreprenoriale și identificarea unor soluții aplicabile, în cadrul dezbaterilor la clasă, prin metoda studiului de caz.
Un punct forte al școlii îl reprezintă comunitatea absolvenților Executive MBA – cea mai mare și mai dinamică din România, 27 de promoții care reunesc peste 1.500 de absolvenți, lideri recunoscuți în industria în care lucrează. În fiecare an, studenții au ocazia să se integreze în rețeaua ASEBUSS, în cadrul evenimentelor speciale dedicate comunității de alumni.
„În această perioadă de transformare permanentă, tot mai mulți participanți investesc pe cont propriu având ca obiectiv tranziția dinspre middle-management spre un rol executive la nivel local sau regional, intrarea în antreprenoriat, regândirea modelului de business al companiei sau consolidarea poziției executive curente. Abordarea ASEBUSS se bazează pe un model de învățare accelerată, cu accent pe practică și multe studii de caz reale, o experiență relevantă pentru mediul de afaceri local, cu deschidere și expertiză în zona internațională”, susține Bianca Ioan Director Marketing & Vânzări ASEBUSS.