Generația Z, de pe pagina de socializare în mediul corporatist
Dar unde ne situăm acum?
Într-o economie de piață dinamică, într-o continuă evoluție și transformare în lupta de a ține pasul cu tehnologia, forța de muncă ce trebuie să aibă abilitățile și capabilitățile necesare să reprezinte interesele companiei în piață, devine tot mai greu de identificat.
Împingem și concentrăm acțiunile colegilor din cadrul departamentului de Resurse Umane în direcția identificării, retenției și motivării angajaților și încercăm să aliniem aceste obiective de strategie Gebrüder Weiss în programe complexe de formare a tinerilor studenți.
Prin Internship-uri oferim ocazia studenților să își dezvolte tipare de gândire care să îi ajute să ia decizii ferme, autentice, în contextul de business.
Gebruder Weiss pune la bătaie expertiza angajaților de a transfera informații practice către debutanți, astfel încât asumarea valorilor companiei și asimilarea cunoștințelor să se petreacă într-un cadru în care tinerii știu ce fac și are sens ce li se cere să facă.
Piața muncii din România este reprezentată de aproximativ 20% tineri născuți după anul 1995, care conturează viitorul nostru. Ce își doresc ei, cei care s-au născut online și care vor conduce lumea în câțiva ani?
În primul rând acești tineri au o abordare nouă față de piața muncii. Spre deosebire de generațiile trecute, aceștia au un spirit antreprenorial dezvoltat, sunt mai puțin interesați de bani și mai mult de condițiile de muncă și paradoxal faptului că sunt născuți în era digitală preferă comunicarea într-un cadru tradițional.
Ei sunt motorul de evoluție al companiei iar forța de muncă în curând va fi susținută de către generația aceasta.
Încercăm deci, să insuflăm și să conturăm trasee bazate pe autonomie care oferă un scop clar definit tinerilor prin transparență, etica în afaceri și oportunități de dezvoltare profesională.
Misiunea și provocarea noastră de a contura liderii de mâine, constă în definirea unei serii de factori de motivare, ce merg dincolo de salarizare și se referă la valori, dezvoltare personală, îmbunătățirea mediului de lucru, autonomie, oportunități de învățare etc
Ce le putem oferi noi?
Programul de internship își dorește să promoveze tineri responsabili, organizați și dedicați de aceea vizăm atât dezvoltarea individului cât și consolidarea spiritului de echipă încă din primele zile în cadrul GW. Ne dorim să creștem și să ne dezvoltăm împreună. Organizația noastră este un organism viu, într-o continuă evoluție, iar atragerea tinerei generații nu poate să ofere decât beneficii. De la modalități practice de abordare a problemelor și până la implementarea ideilor inovative. Totul conducând către o structură bazată pe îmbunătățire continuă și armonizare între obiectivele personale și cele ale organizației.
Gebrüder Weiss țintește întotdeauna o poziție de top în domeniul logisticii și transporturilor, de aceea înțelegerea și utilizarea conceputului de cultură organizațională și de management al schimbării în contextul actual al Generației Z au devenit impetuos necesare.
Despre Gebruder Weiss Romania
Gebrüder Weiss România are peste 20 de ani de expertiză pe piaţa locală şi un număr de peste 640 de angajaţi. Bazându-se pe o infrastructură națională prin platforma logistică proprie cu 11 terminale logistice şi de cross-docking și puncte de lucru situate în București, Arad, Sibiu, Cluj, Bacău, Brașov, Constanța, Oradea și Craiova, Gebrüder Weiss România oferă soluții logistice inteligente pentru clienții săi şi asigură servicii flexibile de distribuţie prin transport rutier, feroviar, aerian şi maritim.
Acest material este de tip advertorial.