Peste 700 de JOBURI la Ericsson România
Ericsson este prezent în România de mai bine de 20 de ani, iar în 2007 a deschis centrul global se servicii cu un client și 100 de angajați la acel moment. În 2014, centrul din România (unul din cele 4 la nivel mondial) are peste 30 de clienți și 1.900 de angajați.
"Ne vom continua creșterea, în doi ani am dublat efectivele organizației, din 2012 când am venit, iar anul acesta îl vom incheia cu 2.000 de angajați. Anul viitor cred că vom crește efectivele cu 30-40%", spune Liam Coffey, șeful centrului din România. Ca parte a contractului cu Telekom România, o parte dintre angajări vor fi practic transferări ale unor angajați Telekom, către Ericsson.
Pe termen mediu sunt prognoze de creștere pe mai departe a numarului de angajati, insa totul depinde de situatia din Europa si de ritmul de castigare de noi clienti.
Ericsson are în prezent circa 3.000 de angajați în România, pe lângă cei 1.700 de la centru, fiind și aproape 1.000 în echipele care intervin în teren pentru mentenanță corectivă, preventivă sau planificată.
Centrul are 34 de clienți telecom ce deservesc 71 milioane de abonați, însă există și clienți din domenii precum energie și transport (spre exemplu gigantul Maersk. Media de vârstă a angajaților este de sub 30 de ani, în timp ce ponderea femeilor depășește 40% din totalul angajaților.