Urmează CEO & HR Roundtable, prima ediție. Oamenii rămân acolo unde contează

Experiența ultimilor ani ne-a demonstrat clar că succesul unei organizații nu se mai măsoară doar în cifre, ci și în oamenii care aleg să rămână și să crească alături de ea. Astăzi, loialitatea și angajamentul angajaților sunt mai mult decât simple valori, sunt fundamentul unei culturi solide, al inovației și al performanței pe termen lung.
Loialitate și angajament va fi una dintre principalele teme ce vor fi discutate în cadrul evenimentului Revistei CARIERE din 26 februarie – 𝗖𝗘𝗢+𝗛𝗥 𝗥𝗼𝘂𝗻𝗱𝘁𝗮𝗯𝗹𝗲 – “Goana după creșterea productivității: în ce investesc liderii bugetul de HR în 2025”.
Angajament 90%
Compania Macromex are 400 de angajați și, în 2024, a înregistrat o rata de rotație a personalului de doar 11%, în timp ce nivelul de angajament a depășit 90%.

„Sunt performanțe remarcabile, care reflectă eficiența strategiilor noastre de resurse umane”, a declarat cu satisfacție Albert Davidoglu, CEO Macromex. Mai mult decât atât, subliniază el, siguranța și satisfacția angajaților nu sunt doar obiective, ci principii fundamentale pentru companie.
„Implicarea angajaților este evaluată prin mai mulți indicatori, printre care dorința de a recomanda compania cunoscuților, perseverența și loialitatea”, a adaugat Davidoglu.
Pentru a menține acest nivel de angajament, Macromex investește constant în crearea unui mediu de lucru pozitiv și incluziv. Programul de bunăstare „People Power” sprijină echilibrul dintre viața profesională și cea personală, în timp ce inițiativa „Cultură prin cultură” promovează dezvoltarea și consolidarea spiritului de echipă.
În plus, campania de employer branding „Oameni Mari, Ambiții Mari, Branduri Mari” reflectă cultura de performanță a companiilor și are ca obiectiv atragerea unor candidați motivați și talentați.
Formare, inovație și digitalizare
În acest sens, pentru 2025, Macromex a planificat o serie de cursuri specializate, inclusiv programe de vânzări axate pe tehnicile de up-selling și cross-selling, cursuri logistice de perfecționare în depozitare și transport destinate managerilor de nivel mediu, precum și dezvoltarea formatorilor interni prin programul „Train the Trainer” .
În domeniul digitalizării proceselor de resurse umane, compania intenționează să investească în tehnologii digitale avansate, cum ar fi Microsoft Viva și sisteme de Business Intelligence, pentru a spori eficiența și transparența departamentului de resurse umane.
„Printre inițiativele viitoare se numără și dezvoltarea unor programe de internship și mentorat destinate atragerii tinerelor talente, alături de continuarea investițiilor în digitalizarea și modernizarea proceselor de resurse umane”, a mai punctat Albert Davidoglu.
Top 3 priorități de HR

Pentru a înțelege mai bine cum compania alocă resursele pentru atingerea acestor obiective, am rugat-o pe Mirela Stere, HR & Internal Communication Executive, să ne împărtășească cele trei priorități strategice pe care Macromex le are în vedere pentru 2025.
„Macromex urmărește trei priorități esențiale în domeniul resurselor umane pentru 2025: dezvoltarea și retenția talentelor, optimizarea experienței angajaților și digitalizarea proceselor de resurse umane”, a explicat Mirela Stere.
Pentru a le atinge, compania investește substanțial în programe de dezvoltare profesională, utilizând metode moderne de formare de tip blended learning, proiecte interdepartamentale și programe de leadership destinate managerilor.
„Aceste inițiative au ca scop atingerea obiectivelor strategice și menținerea talentelor cheie”, a încheiat liderul HR.
Îi așteptăm cu nerăbdare la eveniment pe MIRELA STERE, HR & Internal Communication Executive, și ALBERT DAVIDOGLU, CEO, Macromex, în compania celorlalte perechi de CEOs și HR Directori invitate pentru o dezbatere extrem de interesantă despre tendințele actuale și viitoare de pe piața muncii.
Urmează CEO & HR Roundtable, prima ediție. Patru generații au clădit succesul, a cincea trebuie să ducă moștenirea mai departe!
𝗖𝗘𝗢+𝗛𝗥 𝗥𝗼𝘂𝗻𝗱𝘁𝗮𝗯𝗹𝗲
Pe 26 februarie, Revista CARIERE dă startul la București unei noi serii de evenimente care va reuni la fiecare ediție patru perechi formate din CEOs și HR Directori din companii mari, pentru o discuție despre tendințele actuale și viitoare de pe piața muncii.
Speakerii primei ediții a evenimentului 𝗖𝗘𝗢+𝗛𝗥 𝗥𝗼𝘂𝗻𝗱𝘁𝗮𝗯𝗹𝗲 sunt: BOGDAN PLEȘUVESCU, Deputy Chief Executive Officer, și NEVENCA DOCA, HR Senior Executive Human Resources Director, Banca Transilvania; ADINA VIDROIU, HR Director EurA (Romania, Baltics, CIS, Moldova, Ukraine) & Hungaryși BOGDAN PUTINICĂ, General Manager CE EURA (Baltics, CIS, Moldova, Romania, Ukraine), Microsoft; SIMONA COCOȘ, Director General, Zentiva Romania & Moldova și MIRELA COSTIUC, Head of P&O Commercial Operation, Zentiva Romania; MIRELA STERE, HR & Internal Communication Executive și ALBERT DAVIDOGLU, CEO, Macromex; DAN MORARU, Country Lead, 7Card.
Moderatorul evenimentului va fi ADELINA MIHAI,jurnalist Revista CARIERE. Power sponsor al evenimentului este compania 7Card.
Înregistrarea video a evenimentului va fi disponibilă pe canalul de YouTube al Revistei CARIERE, iar cele mai importante momente ale dezbaterii vor fi prezentate în articole pe site-ul Revistei CARIERE și în ediția tipărită, precum și pe paginile de social media ale revistei.