METRO România, premiant pentru al cincilea an consecutiv
Cinci ani la rând au fost premiați pentru buna conducere, penttru strategiile bune de funcționare și pentru grija față de angajați. METRO România, unul dintre cei mai mari wholesaleri de pe piața locală, obține în 2025, pentru al cincilea an consecutiv, certificarea Top Employer, confirmând preocuparea companiei pentru dezvoltarea unor politici de resurse umane coerente, pragmatice, care susțin strategia de business și încurajează dezvoltarea profesională a celor peste 4.000 de angajați.
Certificarea acordată de autoritatea globală Top Employers Institute are la bază evaluarea a 20 de domenii, printre care strategia de resurse umane, mediul de lucru, recrutarea, învățarea, diversitatea și incluziunea, bunăstarea, METRO România obținând anul acesta punctaj maxim pentru Strategia de business, Leadership și Etică și Integritate. Condițiile de muncă și atragerea de noi talente sunt domeniile cu cea mai semnificativă evoluție față de anul precedent. Compania se diferențiază față de cei 42 de competitori certificați în România de aceeași autoritate prin leadership, servicii HR digitale pentru angajați și procesul de management al carierei, este concluzia analizei realizate de Top Employers Institute.
“Prezența constantă în topul celor mai buni angajatori din România și din Europa este, fără îndoială, meritul angajaților METRO. Fiecare membru al echipei contribuie la îmbunătățirea mediului de lucru și este remarcabil faptul că avem oameni valoroși, capabili să înțeleagă contextul în care operăm și să se implice pentru a genera an de an rezultate mai bune. Noua certificare confirmă și succesul campaniei de employer branding Shape the M, lansată pentru a duce la un alt nivel politicile noastre din domeniul resurselor umane și pentru a-i sprijini pe angajați în procesul de învățare continuă, ca premisă fundamentală pentru evoluția companiei”, a spus Rodica Rapcea, Director People & Culture.
Anul trecut au fost promovați peste 180 de angajați, iar 22 de tineri au beneficiat de programe de internship plătite în cadrul companiei, confirmând preocuparea METRO de a-și consolida echipa și de a integra tinere talente.