Gabriela Stănică preia un rol-cheie în conducerea Carrefour România pentru dezvoltarea digitală și AI

Carrefour România își consolidează structura de conducere odată cu numirea Gabrielei Stănică în Comitetul Executiv al companiei, de la 1 iunie 2025. În prezent Chief Information Officer, Digital & AI, Gabriela Stănică va avea un rol esențial în orientarea strategică a retailerului către inovație, digitalizare și adoptarea accelerată a tehnologiilor bazate pe inteligență artificială.
Experiență de peste două decenii în IT
Cu o experiență profesională de peste două decenii în domeniul IT, Gabriela Stănică s-a alăturat echipei Carrefour România în octombrie 2020. De atunci, a coordonat proiecte majore de transformare digitală, a modernizat infrastructura IT și a pus bazele unui ecosistem tehnologic agil, orientat spre performanță și eficiență. Printre realizările sale se numără automatizarea proceselor în magazine și în zona de back-office, optimizarea lanțului de aprovizionare, migrarea accelerată către Cloud, precum și integrarea rețelei Cora în platforma digitală Carrefour.
„Sunt onorată să încep o nouă provocare în cadrul Carrefour România și să continui, alături de echipa mea, procesele ample de transformare digitală ale companiei, acum și cu o mai mare aplecare pe zona de AI. Cred cu tărie că tehnologia, datele și inteligența artificială nu sunt doar instrumente, ci catalizatori ai unei experiențe de retail mai inteligente, mai personalizate și mai conectate la nevoile reale ale clienților și colegilor noștri. Ca parte a strategiei Carrefour, obiectivul meu principal este să dezvoltăm în continuare o companie de digital retail puternică, ce va aduce constant inovații relevante în piață”, a declarat Gabriela Stănică.
Tehnologiile AI sunt deja utilizate la nivel local
Din noua poziție de membru în Comitetul Executiv, Gabriela Stănică va avea în subordine dezvoltarea și implementarea soluțiilor bazate pe inteligență artificială, un pilon esențial al strategiei globale Carrefour. La nivel local, tehnologiile AI sunt deja utilizate pentru analizarea comportamentului consumatorilor, personalizarea ofertelor din programul de loialitate Act for Good și eficientizarea selecțiilor sortimentelor în funcție de tendințele de consum. De asemenea, compania testează noi aplicații ale inteligenței artificiale menite să anticipeze nevoile clienților și să adapteze operațiunile în timp real la dinamica pieței.
Noua structură a Comitetului Executiv Carrefour România este alcătuită din:
- Gilles Ballot – Chief Executive Officer
- Anne-Sophie Bauwens – Chief Financial Officer
- Narcis Horhoianu – Chief Marketing Officer & E-commerce, Financial Services, PR
- Alina Gamauf – Chief Human Resources Officer, CSR, Corporate Affairs
- Jagoda Gwardys Zientara – Chief Commercial and Supply Officer
- Roxana Cernica – Small Formats Director & Expansion (Market, Express)
- Cătălin Samara – Hipermarket Director & Expansion (Hiper)
- Gabriela Stănică – Chief Information Officer, Digital & AI
Despre Carrefour România
Carrefour România este singurul retailer omnichannel din țară, oferă o experiență integrată de cumpărături – de la magazine fizice de diverse formate la aplicația mobilă, platforma online www.carrefour.ro, livrare prin parteneri (Bringo, Glovo, Tazz, Bolt Food) și serviciul Click & Collect. Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, compania a ajuns la peste 450 de magazine, în 113 orașe, fiind unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de retail din România.
Carrefour este recunoscut drept angajator de top (certificări consecutive în 2023, 2024 și 2025) pentru echipa sa de aproximativ 17.000 de angajați. Compania sprijină comunitățile prin inițiative cu impact social, precum Deschidem Vinul Românesc, Creștem România BIO, Grădina Noastră și Poftim Brânză Românească, iar prin platforma Act for Good, transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată și cu beneficii pentru clienți și societate.
CITEȘTE ȘI: Tu cum îți arăți respectul față de angajați? | EDITORIAL
Foto: Carrefour