„Cum să devii un client mai bun”. Workshop la Brand Managers Summit
Participanții sunt așteptați la Radisson Blu Hotel, București (sala Merope), atelierul susținut de Ioana Mucenic urmând să se desfășoare între orele 16-17.
Cei interesați să se înscrie potr transmite un mesaj aici.
Workshopul vine în contextul în care relația dintre agenții și manageri de brand este tot mai complexă, iar ambele părți trec prin provocări în decursul colaborării. pastel analizează atent nevoile managerilor de brand, pe de o parte, și viziunea agențiilor de top din țară, pe de altă parte, în urma cercetării locale „Busola motivațională în industria comunicării”, realizată cu ajutorul Ipsos Research.
Timp de 50 de minute, Ioana Mucenic va prezenta rezultatele cercetării, dar și fragmente din experiența sa de 12 ani de lucru cu clienții. Ținta atelierului este ca participanții să redevină motivați să își provoace agenția să inoveze, să identifice agenția care se potrivește cu brandul lor, să învețe cum să comunice mai bine cu agenția pentru a maximiza rezultatele și să învețe să gestioneze colaborarea cu mai multe agenții în același timp.
Workshopul se adresează în special managerilor de brand şi managerilor de marketing care lucrează constant cu agenții, care văd o provocare în a exploata resursele sale creative. De asemenea, vor să fie mai inovativi și neconvenționali, ținând cont de limitările de buget, și vor să reducă distanța dintre ei și agenții. Se va discuta despre echilibru și moduri de a maximiza impactul lucrului cu agenția, având ca principiu de bază colaborarea în cadrul comunicării și inovării de brand.
Ioana Mucenic a fondat agenția de comunicare integrată pastel în urmă cu nouă ani. Acum se ocupă de viziunea strategică a agenției și construiește strategii sustenabile de comunicare pentru clienți, la nivel local sau regional. Ioana este membru Charted Institute of Marketing, îşi aprofundează studiile la Oxford College of Marketing și susţine workshopuri şi traininguri în cadrul evenimentelor locale sau internaționale la care participă sau prin articole în diverse publicații.