Amintește-ți că toată lumea este umană
Iată câteva sfaturi pentru a obține echilibrul corect.
1. Amintește-ți că toată lumea este umană
Nimeni nu s-a născut perfect – ființele umane nu sunt mașini sau resurse pentru compania dvs. Acceptați un anumit nivel de greșeli și depășiri de situație sau riscați să vă simțiți în mod constant frustrat de munca produsă, chiar dacă toată lumea încearcă din răsputeri să facă totul cât mai bine. Asigurați-vă că vă permiteți o anumită flexibilitate și un echilibru între muncă și viața personală a angajaților dvs. pentru a evita trezirea de resentimente pentru job. Cheia unui mediu plăcut la muncă este să respecți atât angajatul cât și timpul liber al acestuia.
2. Recunoaște și atrage atenția când există sau nu există realizări
Există o probabilitate mai mare ca oamenii să nu mai muncească din greu dacă realizările lor nu sunt sărbătorite sau măcar observate. Dacă singurul moment în care se atrage atenția asupra muncii cuiva este atunci când face ceva negativ, oamenii nu vor găsi motivația necesară pentru a merge mai departe. Asigurați-vă că observați munca grea și dați-le oamenilor de înțeles că eforturile lor nu sunt în zadar.
3. Nu încerca să deții controlul mereu
Acordarea unui nivel de independență angajaților este extrem de important. Libertatea îi va face pe angajați să fie mai responsabili maidegrabă decât să lase totul de izbeliște. Trebuie să le arătați totuși că părerea lor contează pentru dvs. La rândul său, această libertate/independență va permite creativității să înflorească. Atunci când sunt responsabilizați în acest mod, angajații sunt susceptibili să lucreze atât lucruri mai grele, cât și mai inteligente.
4. Evită tacticile de îngrijorare
Un mediu înfricoșător este unul dintre cele mai rele locuri de lucru pentru productivitate și pozitivitate. Încercați să insuflați angajaților că greșelile sunt doar oportunități și că asumarea de riscuri nu ar trebui să fie înspăimântătoare. Abilitatea de a încerca și a eșua fără teamă va avea, fără îndoială, rezultate transpuse în succese surprinzătoare și inovatoare.
5. Fii un mentor
Dacă nu sunteți micromanager și acordați angajaților dumneavoastră mai multă libertate în munca lor, probabil că veți avea mai mult timp pentru alte treburi importante. Utilizați acest timp atât pentru a inova, cât și pentru a acționa ca antrenor și mentor pentru angajații dvs. Oferiți-vă expertiza și sfaturile fără a avea o autoritate excesivă și astfel câștigați încrederea echipei dvs.
6. Investește în formare
Una dintre cele mai bune utilizări pentru bugetul companiei este în formarea angajaților. Succesul la locul de muncă depinde de succesul fiecărui angajat, iar cel mai bun mod de a permite angajaților să se dezvolte este să le dați ceea ce au nevoie într-un mod continuu, coerent și corect.
7. Sfătuiește-te cu angajații
Dacă vă simțiți nesigur în ceea ce privește mediul de lucru, puteți întreba întotdeauna. Revizuirea a ceea ce gândesc și cum lucrează angajații cu ce au sau nu au în jurul lor îi va menține fericiți și productivi sau exact invers. Daco opiniile angajaților contează pentru dvs și le arătați și lor acest lucru, atunci înseamnă că sunteți pe drumul cel bun și ați găsit cheia pozitivității cu privire la mediul de lucru.
Sursa.
Autor: Annie Walton Doyle, scriitor pentru Inspiring Interns.