Cafenea și sufragerie chiar la… locul de muncă
Continua evoluţie tehnologică şi accelerarea ritmului general al activităţilor umane împing angajaţii într-o nouă direcţie, aceea de a performa oriunde şi oricând, transformând astfel felul în care companiile aleg să îşi amenajeze spaţiile de lucru.
Dorinţa de a materializa această flexibilitate în felul în care lucrează angajaţii, dar și de a oferi clienţilor cele mai bune servicii, Corporate Office Solutions (COS), lider în amenajări la cheie a spaţiilor de birouri din România, și-a redefinit spaţiul propriu de lucru într-o nouă identitate şi amenajare: WorkLab, următorul pas în conceptual de Open Space. Investiția în reamenajarea spațiului de lucru s-a ridicatla aproximativ 100.000 de euro.
„Ca specialişti în proiecte de amenajare turnkey, e important să înţelegem soluţiile pe care le propunem clientului. În WorkLab, preluăm cele mai noi tendinţe globale, inspirate de partenerii noştri internaţionali şi le integrăm în felul în care lucrăm intern. Astfel, propunem soluţii deja testate, iar clienţii noştri le pot vedea în acţiune, pot discuta cu oamenii din echipa COS care le folosesc în fiecare zi.„ a declarat Christophe Weller, Managing Partner COS.
WorkLab – o soluţie avangardistă în amenajarea spaţiului de lucru
WorkLab oferă angajaţilor COS o varietate de spaţii amenajate, ce le permit acestora să îşi ajusteze mediul de lucru activităţii în curs, având ca rezultat o experienţă mai bună de lucru.
Sediul de 1.000 de metri pătrați al companiei a fost restructurat în zona de Hot Desking şi zone de birouri alocate, completate de un spaţiu deschis de 173 de metri pătraţi, cuprinzând o mini-cafenea, un Living Room și o zonă de întâlnire cu clienții. Soluţia este una avangardistă, atât pentru spaţiile de lucru din mediul vestic, cu mai mare maturitate în domeniu, dar mai ales pentru piaţa din România.
Noul concept de Hot Desking
Noul concept de Hot Desking a fost gândit ca o completare firească a programului şi stilului de lucru al personalului de vânzări. El cuprinde elemente care oferă echipei de vânzări suportul de care are nevoie pentru a fi eficientă.
„Reprezentanţii de vânzări petrec aproximativ o treime din timpul programului la birou, de aceea ei îşi pot alege locul potrivit de lucru în funcţie de tipul de activitate desfăşurat. Pot folosi bench-urile înalte din zona de birouri, zonele din spațiul central al WorkLab sau unul din birourile din celelalte departamente. Astfel, şansele de a interacţiona cu colegii cresc, iar rezultatul este o comunicare îmbunătăţită în proiecte” a declarat Christophe Weller, Managing Partner COS.
Creation Zone – instrument indispensabil în finalizarea proiectelor
Astăzi, companiile de succes nu se limitează doar la a asculta ce îşi doresc clienţii, ci creează în mod activ viitorul produs final împreună cu ei. Creation Zone este un spaţiu deschis de întâlnire cu clienţii, care oferă echipei de vânzări posibilitatea să creeze, într-o atmosferă informală, împreună cu aceştia, premisele unui viitor proiect.
Café – o mini cafenea în centrul biroului
Café este o zonă inspirată de designul celebrelor cafenele americane, preferate de angajaţi pentru întâlniri de afaceri. Situată chiar în centrul WorkLab, ea este un loc alternativ unde angajaţii pot lucra individual sau pot invita clienţii la o discuţie relaxată deasupra unei ceşti de cafea.
Sufrageria de la… muncă
Pauzele sunt importante pentru a menţine productivitatea şi starea de spirit pozitivă în timpul programului de lucru. Zona de Living Room este un spaţiu confortabil, cald, ce sugerează atmosfera intimă de acasă, unde angajaţii COS se pot retrage pentru un moment de introspecţie, pentru a-şi reîncărca bateriile şi a-şi recăpăta concentrarea.
„Din proprie experienţă, o pauză în care te detaşezi complet, fie ea chiar şi de câteva minute, te ajută mult în a fi mai limpede, mai iute, mai creativ. Am creat acest spaţiu tocmai în ideea de a te simţi ca acasă … Oricând! ” a declarat Corina Maxim, arhitect COS.
Cel mai bun an
„La sfârșit de septembrie, venitul nostru operațional a fost de 11,260 milioane euro, cu 12% mai mare față de anul trecut. La sfârșit de octombrie, în ceea ce privește comenzile plasate, am ajuns la 14 milioane euro. În 2012, în aceeași perioadă, semnasem pentru doar 9,5 milioane euro. Ne așteptăm să avem cel puțin 15.5 milioane euro semnați până la final de decembrie” a declarat Christophe Weller, care mai precizează că valoarea comenzilor o va depăși pe cea din 2008, cel mai bun an pentru companie, când au fost înregistrate comenzi de 14,8 milioane euro.