Definiția leadership-ului strategic: profitabilitate pe termen lung, dată de o diferențiere sustenabilă
Luis Huete, profesor IESE Business School, împreună cu alți vorbitori de marcă au adus claritate, idei și inspirație în aplicarea principiilor leadership-ului strategic în organizațiile din România.
„Știi că ai o echipă când agenda acesteia devine mai importantă decât agendele individuale ale membrilor acesteia” a spus, între altele, profesorul Luis Huete, în fața celor peste 200 de manageri și lideri de organizații prezenți la eveniment.
Totodată, Huete a oferit cea mai aplicată definiție a leadership-ului strategic: profitabilitate pe termen lung, dată de o diferențiere sustenabilă.
Prezentările vorbitorilor au fost o invitație la onestitate. „Nu te poți minți singur toată viața”. „Să ascunzi adevărul sub pres nu-l face să dispară.” „Putem deveni credibili în fața celorlalți, în calitate de lideri, doar după ce ne-am câștigat credibilitatea față de noi înșine.”
Și-au prezentat perspective aplicate privind leadership-ul, printre alții, Lavinia Rașcă, Director General EXEC-EDU, Dan Bulucea, CEO Google România, Monica Iavorschi, Director General Arctic, Dragoș Anastasiu, președintele gupului Eurolines, Dragoș Petrescu, CEO City Grill, și Dragoș Bucurenci.
„Trăim o nouă eră, în care competiţia este globală şi depăşeşte graniţele ramurilor. Avantajul competitiv este tranzitoriu. Pentru a conduce afaceri de succes într-un mediu de afaceri volatil şi plin de incertitudini, liderii au nevoie de noi instrumente strategice, care să-i ajute să exploateze cu viteză şi precizie oportunităţile cu durată de viaţă tot mai scurtă. Ei trebuie totodată să creeze punţi de legătură cu echipa lor, care să-i urmeze cu încredere şi entuziasm. Dorim ca acest eveniment să fie un forum de discuţii care să se axeze pe talentul de strateg al liderului”, a declarat Dr. Lavinia Rașcă, Director general EXEC-EDU și profesor de strategie, în debutul evenimentului.