Ken Morse vă învață cum să scrieți un plan de afaceri care să atragă finanțare
Seminarul reunește oameni de comunicare, project manageri, top manageri, business developeri din renumite companii de IT, recrutare, publicitate, dar și antreprenori din domenii precum turism, promovare online, curierat. Studiile de caz și exercițiile realizate în timp real au asigurat interactivitatea și schimbul de experiență între participanți, ceea ce a facilitat generarea de idei și tactici inovatoare pentru dezvoltarea unei strategii de marketing.
Următorul workshop, cel dedicat strategiilor de vânzări globale, pentru care înscrierile sunt încă deschise, se va desfășura în perioada 20-21 martie și îl va avea ca mentor pe Ken Morse, profesor în cadrul MIT și lider de performanță în vânzările globale, cu peste 35 de ani de experiență în managementul vânzărilor.
Participanții vor fi mentorați de Ken, vor analiza studii de caz, vor lucra pe strategii concrete de vânzări globale, vor învăța care sunt elementele de succes ale unui plan de afaceri care să atragă investitori, dar vor afla și secretele recrutării unei echipe de vânzări de top. La finalul seminarului, informațiile acumulate vor putea fi testate într-un “elevator pitch” de 55 de secunde în fața unor investitori invitați care vor oferi feedback și vor evalua abilitățile fiecărui participant.
Numărul de locuri în cadrul programului este limitat, iar înscrierea se face în urma completării unui formular disponibil pe site-ul programului.