Promovare digitala si tehnici inovatoare de storytelling la cea de-a doua editie a NGOs Communication camp
Cum editia din acest an va sta sub semnul povestilor digitale, 30 de persoane cu experienta in domenidul comunicarii, totdata membri ai unor organizatii non-profit din tari precum Italia, Ungaria, Turcia, Croatia, Grecia, Cehia, Austria, Spania, Polonia si Romania, vor participa la o serie de sesiuni de formare si ateliere de educatie nonformala prin care vor experimenta promovarea digitala si tehnici inovatoare de storytelling.
"Cred in puterea organizatiilor nonprofit de a schimba lumea in bine, in puterea oamenilor cu vointa de a contura proiecte cu impact ce au nevoie de voce pentru a fi auzite. NGOs Communication Camp este acea voce, locul unde ONG-urile pot invata despre comunicarea specifica acestora. Daca anul trecut, la organizarea primei editii a training-ului, plecam de la premisa existentei unei nevoi de comunicare specializata, dupa training am realizat ca este o nevoie reala, pentru ca strategia de comunicare a organizatiilor non-guvernamentale nu respecta tiparul de marketing prestabilit. De aceea si anul acesta vom organiza un training de comunicare, finantat prin Programul Erasmus plus, prin care trainerii nostri vor initia tineri cu varste intre 18 si 35 de ani in tainele comunicării prin metode precum storytelling” a declarat, Emilia Radu, trainer al proiectului NGOs Communication camp.
In cele sapte zile petrecute la Valea Doftanei, cei 30 de participanti vor lua parte la cursul de formare nisat pe tema comunicarii pentru ONG-uri, organizat de Asociatia D.G.T. (Do Great Things and leave your mark).
Cursul prezinta sase concepte specifice comunicarii digitale si dezvolta competentele participantilor prin intermediul atelierelor de ”Storytelling”, unde participantii invata sa transforme proiectele ONG-urilor in povesti cu talc, ”Brand de angajator”, in cadrul caruia vor fi conturate strategii pentru oameni valorosi, ”Comunicare interna”, un workshop ce ajuta liderii de ONG-uri si lucratorii de tineret sa-si motiveze echipa, ”Backpack Journalism”, un atelier de iniţiere in jurnalism-ul digital, ”Materiale promotionale”, o sesiune in care vor fi puse in miscare mintea si degetele si vor fi creionate materiale vizuale, si ”Laboratoare creative”, locul unde povestile ONG-urilor prind viata.
La finalul editiei din acest an al NGOs Communication camp, participantii vor putea crea strategii de comunicare creative, care sa spuna povesti relevante despre oamenii si proiectele acestora.
La finalul cursului participantii vor primi un certificat Youth Pass acreditat de Comisia Europeana la nivel international care sa ateste competentele in comunicare interna, relatii publice,web-design si storytelling asimilate in cele sapte zile de formare.
Asociatia D.G.T. este o organizatie non-guvernamentala infiintata in martie 2011 de catre un grup de tineri cu experienta in schimburi internationale si cursuri de formare co-finantate de Comisia Europeana prin programul Erasmus plus. Misiunea asociatiei este axata pe crearea unei retele nationale si internationale intre tineri, lucratori de tineret, formatori si profesori de nationalitati si backgrounduri diferite. Aceasta retea abordeaza teme de interes social precum ecologia, schimbarea climatica, dezvoltarea sustenabila si cetatenia europeana, prin metode de educatie non-formala. Prin intermediul proiectelor implementate la nivel international, voluntarii asociatiei isi dezvolta un set de abilitati necesare gasirii unui job sau initierea unui proiect de antreprenoriat.