Nu așteptați ca succesul să vină de la sine. Nu o să vină!
Abromavicius este un tip bine înrădăcinat în realitatea în care trăim, s-a focusat întodeauna pe prezent, nu și-a planificat deloc viitorul. A început de jos și a ajuns sus. Prima slujbă a lui Audrius a fost de bellboy, la hotelul Europa Royale din Vilnius, Lituania.
Orice este posibil! De la bellboy la statutul de General Manager
Remarcabil este și faptul că general managerul nu a părăsit niciodată compania care i-a oferit prima slujbă. De la bellboy, a fost promovat ca administrator al turelor de noapte și apoi ca Front Office Manager. Următorul pas a fost invitația de a face parte din echipa de conducere a hotelurilor din grupul Europa Royale. Astfel, a ajuns să ocupe poziția de Reservation Manager. Însă, lucrurile nu s-au oprit aici. Nu după mult timp de la ultima promovare, a venit o altă propunere. „Mi s-a oferit o slujbă nouă – aceea de a implementa noi lanțuri hoteliere pe piață″. O propunere tentantă, dar cu foarte multe riscuri. Deși putea să eșueze și să piardă tot, Audrius a spus „da” fără să ezite. Primul său proiect de acest gen a fost Europa Stay din Vilnius, unde a lucrat ca pre-opening manager și mai apoi ca General Manager. Acestuia i-a urmat proiectul Europa Royale București din care face parte și la momentul actual. La cât de jovial vorbește despre parcursul său profesional, am putea să credem că a fost un drum ușor. Însă, lucrurile nu au stat deloc așa.
Rețeta succesului este simplă: Muncește. Dacă vrei să obții ce e mai bun muncește și mai mult!
În spatele succesului lui Audrius au stat , după cum însuși ne-a mărturisit, trei atribute: loialitatea, dăruirea și răbdarea. De altfel, general managerul vorbește cu mare ușurință și despre afirmare și rezultate pozitive. Te face să crezi că oricine poate ajunge în vârf, fiind necesară îndeplinirea unei singure condiții. „Avem atâtea succese pe cât ne dorim și pe cât suntem dispuși să muncim pentru a le obține. Rețeta este simplă – munca susținută. Dacă vrei să obții ce e mai bun muncește și mai mult!”
Când vine vorba de oameni care ne influențează viața, – de mentori, Audrius o menționează pe prima lui șefă, Asta Jutaite, care deținea funcția de director al hotelului Europa Royale din Vilnius. „M-a învățat foarte multe lucruri, iar abilitatea ei de a motiva și de a inspira echipa m-au ajutat să-mi stabilesc obiectivele. M-a ajutat să-mi fac o temelie pe care ulterior mi-am clădit cariera″.
Audrius este un excelent profesionist, nu există niciun dubiu. Însă, general managerul ne-a mărturisit că deși pe termen scurt cariera poate părea cea mai importantă, pe termen lung, familia devine prioritatea în viață. „Întodeauna mă consult cu soția mea când vine vorba de luarea unor decizii importante în carieră. Am venit în România doar după ce am primit acordul și susținerea familiei″, spune cu sinceritate acesta.
În viață merităm să primim raportat la efortul pe care îl depunem
Audrius are o filosofie de viață extreme de interesantă: „cred că în viață merităm să primim raportat la efortul pe care îl depunem. Putem cere ajutor altora, în măsura în care și noi oferim ajutor . Câștigăm în raport cu efortul depus. Suntem pe atât de fericiți, pe cât de multă fericire oferim altora″. Mai mult de atât, general managerul ne sfătuiește să nu judecăm oamenii sau alegerile lor, să fim onești și loiali credințelor noastre, familiei, meseriei. „Dacă îi poți ajuta pe ceilalți, ajută fără a aștepta nimic în schimb. Toate faptele bune ți se vor întoarce. Și cel mai important, nu renunța niciodată la nimic din ceea ce ți-ai propus și îl vei obține!″.
Pentru tinerii aflați la început de drum, Audrius are un sfat: „Nu asteptați ca succesul să vină de la sine. Nu o să vină. Luptați, munciți pentru obiectivele voastre și doar așa le veți și atinge″.
Audrius nu se ferește să vorbească nici despre eșecuri. „Nu am avut niciun eșec major în carieră, însă ca orice om am făcut greșeli. Managementul este foarte complex și implică multe responsabilități, iar câteodată mă concentez pe obiectivele principale și pierd din vedere micile detalii care sunt și ele foarte importante. Angajații mei ar spune că sunt prea exigent. Cel mai important este să îți admiți greșelile, să asculți criticile și să înveți din toate acestea.”
Audrius Abromavicius, General Manager, Europa Group (Europa Royale Bucharest Hotel) a absolvit Business Management și Economie în Vilnius, Lituania (Vilnius Gediminas Technical Universtiy, Mykolas Romeris University). A urmat cursuri de specializare în cadrul Universității Cornell din Statele Unite ale Americii. De asemenea, a studiat metodologia Adizes la International School of Management (ISM, în Țările Baltice).