Leadership School 6 – Comunicarea liderului
Cu ajutorul expertilor in comunicare si marketing, participantii celei de-a 6-a editii Leadership School au descoperit in cea de-a 3-a zi, care sunt tehnicile prin care poti determina membri echipei sa inteleaga in mod corect viziunea liderului, dezbatand teme precum “comunicarea liderului” si “branding personal”.
Nu toti liderii au toate calitatile necesare precum capacitatea de a organiza intr-un mod total perfectionist, insa abilitatile de comunicare eficienta sunt de neinlocuit.
In centrul atentiei s-au aflat 3 specialisti in marketing: Victor Dobre, Director Executiv, IAA Romania, Afrodita Blasius, Managing Partner, Bridge Communications, si Alexandra Olaru, Consultant. Prezentarile s-au axat in principal pe importanta formarii unui brand personal in care sa se identifice toate valorile, dorintele si aspiratiile fiecaruia, brand ce trebuie in permanenta intarit si adaptat la diferitele situatii, insa pastrand in permanenta aceeasi esenta.
Tot pentru a evidentia importanta comunicarii a fost invitata si Ada Roseti, Channel Manager Discovery Networks Europa Centrala. Ada s-a alaturat echipei Discovery Networks Europa Centrala in pozitia de Channel Manager pentru Romania in ianuarie 2008 si este responsabila cu activitatile de programare, marketing si prezentare on-air pentru posturile din portofoliul Discovery, conducand totodata echipa de canal din Romania.
Astfel, pe baza experientei dobandite in cadrul Discovery, Ada i-a provocat pe participanti la cateva exercitii in care comunicarea, atentia distributiva si ascultarea activa au avut un rol vital. Rezultatul a reprezentat si cea mai potrivita concluzie a zilei cu numarul 3 destinata comunicarii si anume: pentru a fi un líder autentic, o comunicare autentica este vitala!